تعداد داوطلبان مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد به 95 نفر رسید
تعداد داوطلبان مجلس یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد به 95 نفر رسید
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۵ نفر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در این استان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح دنا حسین کلانتری در نشست با خبرنگاران، افزود: در حوزه کهگیلویه بزرگ ۴۸ ‌نفر، بویراحمد و دنا ۳۸ نفر و ۱۹ نفر نیز در حوزه انتخابیه گچساران و باشت داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
وی اظهار کرد: روند ثبت نام از داوطلبین از دهم آذر در سه حوزه انتخابیه آغاز و ۵ خانم نیز در بین جمعیت ثبت نامی حضور دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ‌کهگیلویه با ۳ داوطلب زن در صدر ثبت نامی های مجلس در استان در بخش زنان قرار دارد.
کلانتری با بیان اینکه بر اساس قانون انتخابات با تخلفات انتخاباتی برخورد می شود، تصریح کرد: ریل ما قانون است و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: اینکه مدیری از امکانات بیت المال به نفع و ضرر کسی استفاده کند، با برخورد قانونی روبه رو خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در برخی مسائل شاید قانون به صراحت تخلف را تبیین نکرده باشد، عنوان کرد: باید افراد و مدیران شأن خود را بدانند و هوشیارانه عمل کنند.
کلانتری بیان کرد: مدیرانی که در میتینگ های انتخاباتی شرکت کنند، در ستاد و روند اجرای انتخابات بکار گرفته نشده و به دستگاه متولی نیز معرفی می شوند.
وی مبنای اقدامات را قانون دانست و تاکید کرد: ستاد انتخابات فعال شده و حتی تبلیغات زودهنگام نیز رصد شده و بر حسب قوانین با تخلفات برخورد خواهیم کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: مراجع تشخیص تخلف مشخص شده و ‌هرجایی رفتار مجرمانه و تخلف باشد، برخورد خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کلانتری بر حفظ حرمت داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم توسط اصحاب رسانه تاکید و بیان کرد: رسانه ها می توانند شاخصه های یک انتخاب خوب را با حفظ شأن افراد برای جامعه تبیین کنند.