منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان ۳ است | برخی پروژه ها هویت مردم را بهم می ریزد
منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان ۳ است | برخی پروژه ها هویت مردم را بهم می ریزد
منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: منافع مردم منطقه سادات محمودی در مسئله سد خرسان ۳ اولویت است.

به گزارش صبح دنا، محمد بهرامی عصر پنجشنبه در آئین یادواره ۸ شهید روستای «رودشتی» سادات محمودی، افزود: در رابطه با احداث سد خرسان ۳ حرف‌های زیادی مطرح است، اما آنچه ما دنبال می‌کنیم، منافع مردم است.

 

بهرامی با تاکید بر اینکه قطعاً از حقوق و منافع مردم دفاع می‌کنیم، اظهار کرد: باید حقوق مردم در احداث سد خرسان ۳ دیده شود.

 

بهرامی با اشاره به اینکه برخی پروژه‌ها هویت مردم را بهم می‌ریزد، اظهار کرد: فاصله گرفتن از هویت، فاصله گرفتن از ریشه است و باید در هر طرحی مردم مورد توجه قرار بگیرند.

 

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم، تصریح کرد: ما مقابل منافع ملی نیستیم، اما باید منافع مردم در احداث سد خرسان ۳ در اولویت قرار بگیرد. 

 

بهرامی با اشاره به مشکلات زیرساختی در منطقه سادات محمودی، عنوان کرد: استان ما قریب به ۹ درصد روان آب‌های کشور را داراست، اما در همین سادات محمودی و در همجواری سرشاخه‌های بشار و خرسان، روستاها مشکلات آب شرب پایدار دارند.

 

بهرامی به بازدید میدانی از روستاهای منطقه سادات محمودی اشاره کرد و عنوان داشت: تأمین آب شرب پایدار، زیرساخت‌های تردد و ارتباطی و اشتغال زایی بر حسب مزیت‌ها نیز پیگیری می‌شود.

 

بهرامی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روستای «رودشتی»، عنوان کرد: تبیین دوران دفاع مقدس و دلاوری رزمندگان در جامعه ضروری است.