بازدید عیدانه منتخب مردم مرکز استان از مراکز خدمات رسان به مسافران نوروزی/حضور بهرامی در مراکز کنترل عملیات اورژانس و مخابرات استان
بازدید عیدانه منتخب مردم مرکز استان از مراکز خدمات رسان به مسافران نوروزی/حضور بهرامی در مراکز کنترل عملیات اورژانس و مخابرات استان
دکتر محمد بهرامی منتخب مردم مرکز استان از مراکز خدمات رسان به مسافران نوروزی و همچنین مرکز کنترل عملیات اورژانس ومخابرات استان بازدید کرد و از نزدیک با روند کار و مشکلات و درخواستهای عوامل این مراکز اشنا شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا، محمد بهرامی نماینده منتخب مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در اقدامی بی سابقه به چند پایگاه خدمت رسانی رفته و ضمن بازدید از روند کار مراکز از کارکنان شیفت تقدیر به عمل آورده و سال نو را تبریک گفت.

 

بهرامی بازدید امروز خود را از غرفه های صنایع دستی و سوغاتی استان واقع در ابتدای بلوار شهید مطهری یاسوج بازدید کرده و از محصولات و خدمات ارائه شده در این غرفه ها بازدید به عمل آورد.

 

وی پس از آن با حضور در مرکز راهنمای مسافران نوروزی هلال احمر ضمن تبریک سال نو و تقدیر از امدادگران حاضر با خدمات این پایگاه آشنا شد.

 

منتخب مردم در انتخابات مجلس دوازدهم در گام بعدی از مرکز کنترل مخابرات استان دیدن کرده و از نزدیک با روند کار در این پایگاه نیز آشنا شد.

 

در این مرکز خداداد خالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد میزبان دکتر بهرامی بود و در حین بازدید وی از بخش های مختلف برنامه های کوتاه مدت، بلند مدت و کارهای در حال اقدام این شرکت در استان را عنوان کرد.

 

محمد بهرامی پس از این بازدید در خصوص آنتن دهی و اینترنت برخی از مناطق شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون و نیز نقاط کور جاده های اصلی استان همچون محور یاسوج_اصفهان مطالبات مردم را با سرپرست شرکت مخابرات استان در میان گذاشت.

 

خداداد خالق پناه نیز در خصوص دغدغه های منتخب مردم توضیحاتی ارائه داده و قول هایی جهت رفع مشکلات ارتباطی مناطق مختلف داد..

 

وی در پایان از تکمیل سیستم فیبر نوری شهر یاسوج در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

 

محمد بهرامی در ادامه بازدید عیدانه خود با حضور مرکز کنترل هماهنگ اورژانس ۱۱۵ استان از نزدیک با روند کار این مرکز آشنا شده و از نیروهایی که در روزهای تعطیلات نوروزی پای کار خدمات رسانی به مردم هستند تجلیل کرد.

 

محمد امین نیکویی نژاد سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این دیدار خطاب به محمد بهرامی گفت: در ۲۰ سال اخیر اولین نماینده‌ای هستید که از مرکز کنترل اورژانس ۱۱۵ استان بازدید کرده و از نزدیک با روند کار همکاران ما آشنا شدید.

 

وی در خصوص مشکلات اورژانس ۱۱۵ استان نیز گفت: ما در بخش مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی با مشکلات معضلات عدیده‌ای روبرو هستیم که در این خصوص میتوان به کمبود خودروهای اورژانس، مستهلک بودن خودروهای موجود، هزینه های زیاد تعمیر و نگهداری آن ها و نیز عدم تکمیل پایگاه های مختلف استان اشاره کرد.

 

وی در خصوص ساختمان مرکز کنترل هماهنگ اورژانس ۱۱۵ نیز گفت: این ساختمان قدیمی و مستهلک بوده و هر لحظه ممکن است با فروریختن هم آثار جانی و مالی زیادی به بار آورد و هم اینکه روند خدمات رسانی اورژانس استان را به کلی مختل کند.

 

نیکویی نژاد با اشاره به اینکه ساختمان جدید ین مرکز در حال ساخت می‌باشد گفت: انتظار داریم در سال پیش رو با تخصیص بودجه کافی بتوانیم ساختمان جدید این مرکز را تکمیل و تجهیز کرده و با فراغ بال و امکانات بیشتر به خدمات رسانی مفید تر به هم استانی ها و هم وطنان بپردازیم.

 

دکتر بهرامی نیز در این دیدار ضمن درخواست ارائه آمارهای حوادث و کیفیت آن ها برای ارائه در مجلس نسبت به پیگیری‌های لازم در جهت امکانات و تجهیزات و همچنین تکمیل ساختمان جدید اورژانس استان وعده پیگیری در زمان شروع کار خود در خانه ملت داد.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در انتخابات مجلس دوازدهم در آخرین بازدید خود در روز دوم سال ۱۴۰۲ از مرکز کنترل هماهنگ عملیات امداد و نجات ۱۱۲ هلال احمر استان دیدار کرده و از نزدیک با روند کار امدادگران این پایگاه آشنا شد.

 

محمد بهرامی با حضور در اتاق کنترل عملیات این مرکز از کارمندان مدیران و داوطلبین حاضر با اهدای شاخه گل تقدیر به عمل آورد.

 

در این دیدار فلاحی دوست مدیرعامل هلال احمر استان ضمن تقدیر از بازدید و حضور دکتر بهرامی در کنار نیروهای خدمت رسان این نهاد مردمی گزارشی از اقدامات این جمعیت در سال گذشته ارائه داده و برنامه‌های سال جاری را تشریح کرد.

 

بهرامی در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از شرایط مطلوب استان در ارائه خدمات امدادرسانی از مدیران جمعیت هلال احمر استان خواست تا با ارائه آمارها و انتقال مشکلات وی و دیگر نمایندگان استان را در جهت چانه زنی برای رفع موانع پیشرفت در این حوزه یاری کنند.

 

وی در پایان با اهدای شاخه گل از نیروهای جمعیت هلال احمر استان حاضر در این مرکز تقدیر به عمل آورد.