جام امید رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد بعد از انتخابات برگزار می شود
جام امید رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد بعد از انتخابات برگزار می شود
سرپرست روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: اولین جام امید رسانه استان برگزار می شود با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران استان بعد از برگزاری انتخابات برگزار می شود.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، محمد صادق درفشی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری جام امید رسانه گفت: جام امید رسانه با همکاری جمعی از دستگاه های اجرایی استان در راستای امید آفرینی و عمل به بیانات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین، کارآمدی دین در جامعه و امید آفرینی برگزار می شود.
سرپرست روابط عمومی استانداری افزود: این رویداد در قالب یک رقابت رسانه ای با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران استان بعد از برگزاری انتخابات برگزار می شود و شاخص های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس العمل مخاطب است.
وی در تشریح برگزاری اولین جام امید رسانه گفت: برگزاری این جام رسانه ای به این شکل است که برنامه طی ۲۴ ساعت با حضور مسئولان ارشد استان برگزار و مسئولان به بیان پیشرفت های فعلی استان و وضعیت قبل از انقلاب و همچنین اقدامات انجام شده سال های اخیر و گذشته طی این برنامه می پردازند.
وی ادامه داد که خبرنگاران این ، اقدامات و رویدادها را در قالب خبر، گزارش، عکس، کلیپ و سایر موضوعات جشنواره به مخاطبان عرضه می کنند و پس از آن ۴۸ ساعت فرصت دارند که آثار را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
درفشی بیان کرد: آثار ارسالی داوری می شود و بهترها در گزارش، خبر، عکس، کلیپ و سایر حوزه ها انتخاب و در پایان فروردین و یا اوایل اردیبهشت ماه سال آتی برگزیدگان معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرند.
سرپرست روابط عمومی استانداری استان با اشاره به اینکه در بیان عملکرد دولت ضعیف عمل شده است و رسانه ها برای بیان خدمات دولت بیشتر پای کار باشند، گفت: پیوست رسانه ای پروژه های عمرانی و اقتصادی مورد توجه باشد.
وی عنوان کرد به زودی دبیرخانه پیوست رسانه ای استان راه اندازی می شود تا هر پروژه ای که افتناح و یا کلنگ زنی می شود یک پیوست رسانه ای به همراه داشته باشد.
رئیس بسیج رسانه استان هم با بیان اینکه تاکنون ۱۵ استان جام رسانه ای امید را برگزار کردند گفت: ایده‌ پردازی، گزارش مکتوب و خبری و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب های مسابقه در این رویداد رسانه ای است.
فخرالدین رضایی بیان کرد: محل انتشار آثار تولید شده در رسانه های رسمی و شبکه های اجتماعی است.