روز پرکار آتش نشانان یاسوجی/ثبت آمار خیره کننده ۷۰عملیات موفق در یک روز
روز پرکار آتش نشانان یاسوجی/ثبت آمار خیره کننده ۷۰عملیات موفق در یک روز
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از انجام بیش از ۷۰عملیات امدادی،اطفای حریق،رفع آبگرفتگی،قطع درخت وامداد به حادثه دیدگان تصادف توسط آتش نشانان خبر داد.

محمد رستمی مدیرعامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج در گفتگو با صبح دنا اظهار داشت؛ در پی شرایط بارشهای شدید دو روز گذشته و اعلام هشدار قرمز هواشناسی تمامی واحدهای عملیاتی سازمان آتش نشانی مرکز استان با برنامه ریزی و آمادگی قبلی از همان دقایق اولیه شروع بارشها ، با تمام قوا آماده و برای امداد رسانی به شهروندان امداد خواه اعزام شدند.

 

وی تصریح کرد؛ تماس های مکرر با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج در روز گذشته با توجه به فعالیت شدید موج بارشی در اکثر موارد مربوط به رفع ابگرفتگی، رها سازی فرد گرفتار از آسانسور،سقوط و شکستگی درختان و بروز تصادف بود که امار خیره کننده بیش از ۷۰ مورد عملیات موفق در یک روز توسط امدادگران این سازمان انجام شد.

امدادرسانی و اعزام سریع امدادگران و انجام عملیات در سریع ترین زمان ممکن علاوه بر رفع سریع مشکل و جلوگیری از بحرانی شدن شرایط رضایت بالای مردم و امدادطلبان را از امدادگران درشرایط بحرانی و ویژه را در پی داشت.