پیشنهاد یک فعال سیاسی به دکتر خرامین/با مردم به زبان لری سلیس حرف بزنید
پیشنهاد یک فعال سیاسی به دکتر خرامین/با مردم به زبان لری سلیس حرف بزنید

دکتر خرامین یکی از نامزدهای انتخاباتی محجوب و دوست داشتنی است که حتی مصاحبت با وی به شما آرامش عمیقی خواهد بخشید . با رتبه علمی بالایی که دارد اهل مفاخره نبوده و با تواضع تمام همیشه در میان مردم و از جنس مردم بوده است .کارنامه قابل قبولی از وی در زمان تصدی این […]

دکتر خرامین یکی از نامزدهای انتخاباتی محجوب و دوست داشتنی است که حتی مصاحبت با وی به شما آرامش عمیقی خواهد بخشید .
با رتبه علمی بالایی که دارد اهل مفاخره نبوده و با تواضع تمام همیشه در میان مردم و از جنس مردم بوده است .کارنامه قابل قبولی از وی در زمان تصدی این نامزد در دانشگاه پیام نور بر جای مانده است.وی دانشگاه پیام نور آن زمان را از خانه به دوشی در مدارس ابتدایی و دبیرستانهای مختلف نجات داد و به ثبات رساند.در تاسیس واحدهای دانشگاهی کوشید و شرایط تحصیلی برابری برای مناطق محرروم استان فراهم آورد.
اما این نامزد شایسته مثل اینکه راه تبلیغات و نشان دادن خود و توانمندیهایش  را به اشتباه می رود. اخیرا طی ویدئویی از پتانسیل بالای استان کهگیلویه و بویراحمد سخن رانده است که بسیار جای خوشحالیست که بتوان موقعیت ها و مناسبات را به خوبی شناخت و از آنها بهره گرفت.اما یک نکته عجیب در این ویدئو، آن که این نامزد دانشگاهی به زبان انگلیسی این ویدئو را منتشر کرده که در نگاه اول این ظن را به وجود می اورد که تبلیغاتی برای دارالترجمه است و متکلم وحده این ویدئو میخواهد تسلطش به زبان انگلیسی را به رخ دیگران بکشد و اعتماد بخشی لازم را ادا کند.
اما نگارنده این مطلب از این چهره شاخص هم استانی میخواهد با زبان شیرین لری و آن هم به صورت سلیس سخن بگویید.با مردم ارتباط نزدیک و صمیمانه داشته باشد و با زبان خودشان به آنها بگوید برنامه اش برای فردای موفقیت در رقابت سنگین انتخابات چیست؟استاد عزیز کسانی که می خواهند پای صندوق های رای بیایند درصد بالایی از گوشه های محروم این استان می باشند که انگلیسی حرف زدن شما برایشان بری از فایده خواهد بود.
اگر زمانی برای انتخابات محلی منچستر،لندن یا اروپا نام نویسی کردید به زبان انگلیسی روان برایشان از وعده ها بگویید و آیلتس خود را قاب بگیرید و در تمام ویدیو ها به دیوار آویزان کنید.

اقای خرامین عزیز مجلس شورای اسلامی به زبان انگلیسی نیاز ندارد گرچه تسلط به زبان بین المللی مهارتی بسیار سودمند است .اما برای قانونگذاری نیاز به زبان حقوقی و سیاسی دارید تا بتوانید با تحلیل قوانین و سیاست روز از پس این وظیفه بسیار بزرگ بر بیایید.