رقبا حضور یک رقیب قدرتمند در انتخابات را تاب بیاورند/صاحب نظر بودن در مسائل کلان مملکت شایستگی است نه مهندسی انتخابات
رقبا حضور یک رقیب قدرتمند در انتخابات را تاب بیاورند/صاحب نظر بودن در مسائل کلان مملکت شایستگی است نه مهندسی انتخابات

حواشی گفتگوی تلفنی نادر منتظریان کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر گویا تمامی ندارد.نادر منتظریان یکی از چهره های با سابقه و انقلابی با کارنامه ای درخشان در مقاطع و مناصب متعدد بوده است. حال که این چهره کشوری در شرایط فعلی بنا […]

حواشی گفتگوی تلفنی نادر منتظریان کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر گویا تمامی ندارد.نادر منتظریان یکی از چهره های با سابقه و انقلابی با کارنامه ای درخشان در مقاطع و مناصب متعدد بوده است. حال که این چهره کشوری در شرایط فعلی بنا بر احساس مسولیت قصد حضور در رقابت های انتخاباتی پیش رو را دارد ، شوربختانه میبینیم  عده ای مغرض با نگاه کوته بینانه خود دست به اقدامات ناجونمردانه ای میزنند تا در مخدوش کردن وجهه تاثیر گذار ایشان بکوشند.

در یکی از برجسته ترین اظهار نظر های وصف شده مطلبی تحت عنوان مهندسی انتخابات برای نادر منتظریان دست به دست می چرخد تا در کمال حیرت و شگفتی نویسنده در یک مقال انتخابات، مشروعت و دموکراسی را در جمهوری اسلامی ایران زیر سوال ببرد و اتهامات عجیب و غریبی را پشت سر هم ردیف کند. گرچه نویسنده با قراردادن یک علامت سوال به خیال خود میخواهد از مسولیت این نوشته خود را مبرا کند اما با نگاه ساده حقوقی میتوان به سادگی به مسولیت حقوقی آن پی برد . اولین تصور آن است که احتمال می رود نویسنده این متن از  آنچه به رشته تحریر درآورده بی اطلاع است اما مگر می شود با هر نوشته ای بدون درنگ و تعمق در معنای واژگان و انتقال پیام دست به انتشار در رسانه ای محلی زد و بعد لینک آن را به صورت انبوده در تمام پیام رسان ها منتشر کرد؟؟

وظیفه اخلاقی و حرفه ای رسانه های محلی ایجاب می کند که استفاده از افراد شاخص در جایگاه های رفیع کشوری را مایه فخر و مباهات بدانند و فارغ از گرایش های سیاسی و حزبی در نکوداشت افراد نخبه و برجسته در سطح کلان مملکت بکوشند.اینکه نادر منتظریان در یک برنامه زنده سراسری دعوت و از وی در مورد مسایل مهم روز کشور نظرخواهی می شود تنها نشانه این است که ما در انتخابات پیش رو شاهد حضور یک فرد مسلط به امور کشور مواجه هستیم که به جای دلنوشته های مناسبتی که سراسر اشتباه تایپی و نگارشی است در مورد مسائل کشور و منطقه و جهان صاحب نظر است . این موضوع به جد میتواند فرصت بسیار مغتنمی برای استفاده از فرزندان توانای استان برای توسعه استان، منطقه و کشور باشد.

نادر منتظریان با آن پیشینه درخشان در مناصب مهم و دیگاه بزرگ منشانه خاص خود شاید برترین و تنها گزینه برای نجات از آمارهای نگران کننده اجتماعی و اقتصادی باشد.