کمربندی مرگ در یاسوج/۲۳کشته و زخمی در طی ۲۴ساعت
کمربندی مرگ در یاسوج/۲۳کشته و زخمی در طی ۲۴ساعت
کمربندی یاسوج معروف به جاده مرگ تنها ۱۵ کیلومتر طول دارد و یکی از پر ترافیک ترین و پرخطر ترین محورهای ارتباطی استان با عرض بسیار کم است که همواره محل بروز تصادفات سنگین و دردناکی بوده است.

صبح دنا، کمربندی شهر یاسوج در مسیر جاده پرتردد و ترانزیتی شمال به جنوب کشور واقع شده است تاکنون علیرغم اقدامات محدود و وعده های بسیار مسئولین در طول سالیان اخیرتعریض و چهار بانده نشده است و متاسفانه همه روزه شاهد وقوع تصادفات مرگبار و جان باختن هموطنان و همشهریانمان در این مسیر هستیم.

 

این جاده در بسیاری از روزهای سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز و تابستان با حجم بالای ترافیک مواجه می شود و علیرغم مسافت کوتاه و واقع شدن در کنار زمینهای زراعی و هم سطح و تنها در محدوده اندکی حاشیه کوهستانی و صخره ای اما هیچ گاه شاهد اقدامی جهادی و ویژه جهت اتمام پروژه چهار بانده شدن نبود و متاسفانه روزانه شاهد حوادث دلخراشی در ان هستیم و در اماری بهت آور تنها در طی ۲۴ساعت گذشته بطور میانگین هر یک ساعت یک نفر در این جاده کشته یا زخمی شده است.

به راستی چه کسی پاسخگوی مادران داغدار،پدران به سوگ نشسته در فراق فرزند و فرزندان بی والدی است که این جاده مرگ در طی سالیان اخیر غم و اندوه برایشان به ارمغان اورده است؟