مخالفان لایحه عفاف و حجاب گرگ‌هایی در لباس میش هستند
مخالفان لایحه عفاف و حجاب گرگ‌هایی در لباس میش هستند
حسین جلالی نماینده مجلس و رئیس دفتر سابق مصباح یزدی، معتقد است گرگ‌هایی در لباس میش باعث تاخیر در تصویب لایحه حجاب شدند.

صبح دنا،حسین جلالی، نماینده مردم انار و رفسنجان گفت: به اسم خودی به لایحه حجاب و عفاف حمله کردند که این لایحه ضعیف است، بازدارنده نیست و… این گرگ ها در لباس میش رفتند و متاسفانه عده ای از خودی‌ها با آنها همراه شدند وبه سمت لایحه سنگ پرانی کردند.

به گزارش اصلاحات‌نیوز، مهم‌ترین بخش‌های گفتگوی حسین جلالی را در ادامه می‌خوانید:

  • وقتی می‌خواهید مسئله ای را خراب یا ضایع کنید، آن را لایحه را در تور و دامن اختلافات بیاندازید. متاسفانه از ابتدا لایحه را اختلافی کردند، به این معنا که کسانی که طرفدار بی حجابی هستند و هنجار شکنان، لباس طرفدار حجاب را پوشیدند و به اسم خودی، به این لایحه حمله کردند که این لایحه ضعیف است.
  • این گرگ ها در لباس میش رفتند و متاسفانه عده ای از خودی‌ها با آنها همراه شدند و به سمت لایحه سنگ پرانی کردند.
  • به اسم خودی به  لایحه حجاب و عفاف حمله کردند که این لایحه ضعیف است، بازدارنده نیست و… این گرگ ها در لباس میش رفتند و متاسفانه عده ای از خودی‌ها با آنها همراه شدند وبه سمت لایحه سنگ پرانی کردند.
  • قالیباف لایحه حجاب و عفاف را در مسیر اینکه حالا باید بررسی شود و غیره انداخت و به نظر می‌رسد این لایحه به عمر به این مجلس نمی‌رسد، فرآیند و دست فرمونی که قالیباف در پیش گرفته، دست فرمونی نیست که در این مجلس بتوان به نتیجه رساند.
  • برای اینکه به نوعی جو جامعه را اقناع و آرام کند، سعی کرد مسیری که در شفافیت آرا و مسیری که در فضای مجازی در پیش گرفته شده بود را پیش بگیرد؛ طرح را در مسیر اینکه حالا باید بررسی شود و غیره انداخت و به نظر می‌رسد این لایحه به عمر به این مجلس نمیرسد.