راه اندازی شبکه های محلی انتخاباتی در شبکه دنا
راه اندازی شبکه های محلی انتخاباتی در شبکه دنا
فعالیت سه کانال تلویزیونی انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما آغاز شد.

«حسن عابدینی»، معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در مراسم راه اندازی این کانال‌ها گفت: ۲۰۰ کانال انتخاباتی در سطح کشور تدارک دیده شده تا داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بتوانند از این طریق به طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود با مردم بپردازند.

وی افزود: این کانال‌ها تا زمان قانونی تبلیغات نامزدها به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه می‌پردازد و در مدت زمان هفت روز تبلیغات، نامزدها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌ها خود و معرفی هستند.

عابدینی آگاهی بیشتر مردم و معرفی نامزدها را از اهداف راه اندازی این کانال‌های انتخاباتی عنوان و تصریح کرد: میزان فعالیت کانال‌ها در مرحله اول پخش روزانه ۲ ساعت برنامه به صورت آزمایشی است.

وی انتخابات را نوعی جهاد تبیین دانست و بیان کرد: انتخابات مایه سربلندی ایران اسلامی است و همه وظیفه داریم در این جهاد تبیین شرکت کنیم و سازمان صداوسیما هم زمینه را برای رقابت انتخاباتی و تبلیغات نامزدها فراهم کرده است.

به گزارش  فصل جنوب  به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، افتتاح واحد انیمیشن و اچ دی سازی، رژی و استودیو تلویزیونی شماره ۲ و سه، راه اندازی باشگاه ورزشی، حضور در برنامه سلام ایران، حضور در شورای معاونان و مدیران شبکه دنا از دیگر برنامه‌های سفر معاون امور استان‌های رسانه ملی به یاسوج است.

گفتنی است استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون- گچساران و باشت و حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده است و برای هر حوزه، یک کانال انتخاباتی فعالیت داوطلبان را پوشش می‌دهد.