سه شهروند بدون ماسک در شهر سی سخت بازداشت شدند
سه شهروند بدون ماسک در شهر سی سخت بازداشت شدند
مقاومت سه فرد بدون ماسک در برابر پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا عامل صدور دستور و بازداشت این افراد در شهر سی سخت شد.

به گزارش صبح دنا به نقل از خبرگزاری مهر، غریب پور دادستان دنا با همراهی مأمورین کلانتری عصر دوشنبه از وضعیت رعایت پروتکل‌ها در شهر سی سخت بازدید کرد.

تعدادی از افرادی که با بی توجهی نسبت به پروتکل‌ها و مصوبات ستاد کرونا در مکان‌های عمومی تردد داشتند، با برخورد قانونی رو به رو شدند.

در همین راستا بی توجهی و بی تفاوتی سه نفر از شهروندان نسبت به پروتکل‌ها عامل صدور دستور و بازداشت این افراد توسط مأموران کلانتری شد.

دادستان شهرستان دنا در این بازدید از برخورد با مخلان و تهدید کنندگان سلامت عمومی خبر داد.

غریب پور افزود: سلامت مردم مورد تاکید بوده و در شهرهای سی سخت و پاتاوه افراد بدون ماسک با برخورد قانونی رو به رو خواهند شد.

دادستان شهرستان دنا رعایت دستور العمل‌های بهداشتی را از طرف همه افراد الزامی دانست و بیان کرد: با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند برخورد قاطع می‌شود.

غریب‌پور گفت: برگزاری مجالس عروسی و عزا در شرایط حاد کرونایی ممنوع بوده و از آنجایی که برگزاری چنین مراسم‌هایی یکی از مهمترین علت‌های شیوع بیماری کرونا و افزایش مرگ و میر مردم است، بانیان چنین مجالسی دستگیر و روانه بازداشتگاه می‌شوند.