توضیحات دادستان مرکز استان پیرامون حوادث شب گذشته در یاسوج
توضیحات دادستان مرکز استان پیرامون حوادث شب گذشته در یاسوج
به دنبال حوادثی که شب گذشته در شهر یاسوج رخ داد و موجب شهادت و زخمی شدن یک سرباز ناجا در درگیری خانوادگی و یکی از پرسنل نیروی پلیس گردید و همچنین زخمی شدن یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی شد دادستان مرکز استان توضیحاتی در مورد این حوادث بیان کرد.

به گزارش صبح دنا، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این گفتگو اظهار کرد: در پی درگیری که شب گذشته در خیابان‌های امامت شهر یاسوج اتفاق افتاد حین آن خودروی گشت نیروی انتظامی که در حال انجام مأموریت گشت زنی بود، در محل حاضر می‌شود.

وی گفت: مأموران متوجه می‌شوند که درگیری خانوادگی است بنابراین یکی از منازعین به سوی مأموران اقدام به تیراندازی کرده و متواری می شود.

مدعی العموم مرکز استان اظهار داشت: با تیراندازی این فرد یکی از مأموران که سرباز وظیفه بوده بر اثر شدت جراحات وارد به شهادت رسید و فرد دیگر، نیز زخمی شده که حال عمومی وی رضایت بخش است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ابراز کرد: موضوع در دستور کار قضایی و پلیس قرار گرفت و ضارب دستگیر شد.

سید علی ملک حسینی در ادامه در خصوص تیراندازی به یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شب گذشته آقای میثم روزستان که کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون بوده، توسط افرادی مورد حمله قرار می گیرد.

ملک حسینی افزود: این افراد با سلاح سرد و گرم به این فرد و خودروی وی حمله ور شده و با ضربات سلاح سرد و شلیک اسلحه وی را زخمی می‌نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: با انتقال میثم روزستان به بیمارستان، وی تحت درمان قرار دارد و الحمدالله حال عمومی این فرد رضایت بخش است.

ملک حسینی در پایان درباره ی این حادثه اظهار داشت: علت و عوامل اینحادثه در دست بررسی و تحقیقات است.