برخی سالها تبلیغ میکردند که بهرامی رد صلاحیت میشود که این مواردشکست خورد/انتظار ما حمایت همه جانبه از ایت الله ملک حسینی است
برخی سالها تبلیغ میکردند که بهرامی رد صلاحیت میشود که این مواردشکست خورد/انتظار ما حمایت همه جانبه از ایت الله ملک حسینی است
محمد بهرامی ضمن حضور در جمع مردم سررودشمالی، مهریان، بنسنجان، بلهزار، مادوان، گوشه، گنجه ای و ده برآفتاب گفت؛ فشردگی بالای برنامه ها باعث شد نتوانیم پاسخگوی بسیاری از دعوتها از کنتطق مختلف باشیم و از این بابت از مردم پوزش میطلبیم.

به گزارش صبح دنا؛ محمد بهرامی در جمع مردم گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با هم برگزار می شود و انتظار ما حمایت همه جانبه از حضرت آیت الله ملک حسینی است.

بهرامی بیان کرد: من اولاد شاه حسن هستم، این خاک زادگاه من است، فشردگی برنامه ها بالا است و نمی توانم فعلا پاسخ تماس تلفنی دوستان را بدهم، خیلی از عزیزان درخواست دیدار و تشکیل جلسه دارند که در این زمان محدود امکان پذیر نیست.

بهرامی افزود: به دلیل فشردگی برنامه ها و ترافیکی که وجود دارد، ما دیگر در جمع مردم سررودشمالی، مهریان، بنسنجان، بلهزار، مادوان، گوشه، گنجه ای و ده برآفتاب نمی توانم جلسه ای برگزار کنیم، از همینجا از همه عزیزان عذرخواهی می کنم.

وی گفت: برخی از آقایان از سالهای قبل تبلیغ می کردند که بهرامی رد صلاحیت می شود، بهرامی همراه با دولت نیست، مسائل طایفه ای را مطرح می کردند، امروز همه این موارد شکست خورد.