نشست شهدای کارمند کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
نشست شهدای کارمند کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
نشست شهدای کارمند کهگیلویه وبویراحمد با حضور خانواده های معزز این شهیدان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید جواد هاشمی روز دوشنبه در این نشست گفت: مردم این استان با شروع جنگ تحمیلی با لبیک به ندای امام(ره) به سوی میدان جنگ رهسپار شدند و بیشترین رزمنده نسبت به جمعیت مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: این استان بیش از یکهزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد که ۱۴۲ نفر از این شهیدان والامقام از کارمندان بودند و جهاد کشاورزی بیشترین شهدای کارمند را در سطح استان تقدیم کرده است.
وی با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گفت: سال آینده دومین کنگره ملی سرداران و شهدای استان به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی در این استان برگزار می شود.
هاشمی عنوان کرد: برگزاری نشست و یادواره ها در راستای این کنگره ملی است و اولین بار اجلاسیه شهدای کارمند با مشارکت استانداری، بسیج ادارات و همه دستگاه ها برگزار می شود تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
معاون سیاسی استاندار عنوان کرد: همه تجهیزات و امکانات دستگاه های اجرایی و ادارات در جهت برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدای استان که سال آینده برگزار خواهد شد بسیج می شوند تا شرمنده شهدا نباشیم.
رئیس ستاد انتخابات استان به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و عنوان کرد: در آستانه این آزمون بزرگ باید با حضور باشکوه و پرشور در پای صندوق های رای، خون شهدایی که برای پاسداری از نظام جان خود را تقدیم کردند را تثبیت کنیم.
هاشمی افزود: شرکت در انتخابات و بالا بردن مشارکت موجب افزایش امنیت مردم و ارتقاء جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی می شود.
معاون سیاسی استانداری بیان کرد: شهدا هم برای استحکام نظام اسلامی جان عزیز خود را فدا کردند و الان همه موظف هستیم ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم و برای استحکام نظام و انقلاب در صحنه انتخابات ۱۱ اسفند حضور داشته باشیم.
وی تصریح کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو منجر به انتخاب یک مجلس قوی، کارآمد می شود و انقلاب در مقابل توطئه های روزانه دشمن بیمه می شود.
در پایان این اجلاس که با حضور سردار حسن حکمتیان راز فرمانده تیپ ۴۸ فتح برگزار شد از خانواده شهدای کارمند استان تجلیل به عمل آمد.