استاندار کهگیلویه و بویراحمد: معیار در انتخابات ۱۱ اسفند رای مردم است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: معیار در انتخابات ۱۱ اسفند رای مردم است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات 11 اسفند 1402 هرکسی را مردم انتخاب کند و به او رای دهند پیروز خواهد شد و معیار رای مردم است.

سید علی احمدزاده در جمع راه‌پیمایان ۲۲ بهمن شهر یاسوج، افزود: امروز یکی از بی‌نظیرترین تجمعات در مرکز استان ایجاد شده است، انتهای جمعیت و خیل عظیم مردم در خیابان قابل‌مشاهده نیست و این نشان‌دهنده حضور مردم نجیب و شریف و همیشه در صحنه استان و یاسوج قهرمان در تمامی صحنه‌های انقلاب است.
وی اظهار کرد: همه آمدند، زن و مرد و پیر و جوان آمدند تمام‌قد و راست‌قامت برای دفاع از انقلاب در صحنه هستند و هر چقدر دشمن بخواهد بین ما و انقلاب فاصله بیندازند اما مردم همچنان پایبند انقلاب و امام هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم آمده‌اند که بگویند دشمن چهره واقعی خود را در فلسطین نشان می‌دهد و مردم بی‌دفاع غزه را به خاک و خون می‌کشد و حرف‌های دروغین آنها در مورد حقوق بشر خریداری ندارد، بنابراین ما با جان خود در مقابل توپ و مسلسل و تانک آنها ایستاده‌ایم و در کنار نظام هستیم، بنابراین چون اراده بر این بوده دشمن همچنان شکست‌خورده است.
احمدزاده تصریح کرد: در سراسر ایران اسلامی اکنون همه مردم در تجمعات عظیم شرکت دارند، همه شهرستان و روستاها مانند یاسوج پای انقلاب هستند؛ یعنی ما در مقابل استکبار سر تعظیم فرود نمی‌آوریم و با جانمان در میدان هستیم و دشمن بخصوص آمریکا نمی‌تواند با آرمان‌های امام و رهبری مقابله کند.
وی ادامه داد: امروزه جبهه مقاومت تجلی اراده ملت همیشه در صحنه است و برای دفاع از غزه یک‌قدم عقب ننشسته و مردم عراق، یمن، سوریه و لبنان و اقصی‌نقاط دنیا در حال مقاومت هستند، انگلیس، فرانسه و آمریکا به‌شدت یمن قهرمان را بمباران می‌کنند؛ اما بمباران تمام نشده یمنی‌ها، کشتی‌های آنها را هدف قرار می‌دهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جبهه مقاومت به رهبری ایران قهرمان در صحنه است و عقب‌نشینی نخواهیم کرد، ما وارثان واقعی زمین هستیم، راست‌قدم هستیم و ان‌شاءالله پیروزیم.
احمدزاده تأکید کرد: یوم‌الله دیگری همچون ۱۱ اسفند را پیش رو داریم که از مردم درخواست می‌کنم همه به صحنه بیاییم، دشمن با توجه به انتخابات مجلس دوازدهم روز جمعه ۱۱ اسفند، تلاش می‌کند مردم در صحنه نباشند زیرا نشان مردمی سالاری ما، حضور در انتخابات است و اینجا زمینه برای انتخابات باشکوه و سالم در استان آماده است، داوطلبان انتخابات خود را به شما مردم معرفی کردند، مناظرات انتخاباتی در صدا و سیما تدارک دیده شده و بیشتر با این افراد آشنا می‌شوید.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: شرایط برای رأی‌دادن فراهم است، به کسی که دوست دارید رأی دهید و هرکسی را مردم انتخاب کند و به او رأی دهند پیروز خواهد شد و معیار رأی مردم است؛ اما اهمیت رأی به این است که همه پای صندوق‌ها بیاییم، ان‌شاءالله وعده ما ۱۱ اسفند که روزی تجلی اراده در نظام توحیدی است.