همراهی قلم بدستان و دانشوران با حاج نادر
همراهی قلم بدستان و دانشوران با حاج نادر
حاج نادر منتظریان با کوله باری از نگفتنی ها و سینه ای مملو از رازها و شناخت نیازها پا به میدان اخلاق مداری گذاشته تا گره به گره تار و پود قالیچه ای زیبا را با دستان پینه بسته ی شیر زنان و مردان مرد عشایر و ایلات شکوه و فر دیار را به معرض نمایش بگذارد.

متن زیر از سری یادداشت های مخاطبین صبح دنا است و این پایگاه خبری بخشی یا تمامی از آن را رد  یا تایید نمی کند، مخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند.

بسم الله الرحمن الرحیم

در این گرماگرم انتخابات

تب حمایت از افراد به طور مستمر رو به فزونیست

هر روز که می گذرد دمای صحبت ها بالاتر می رود

افرادی که در صحنه سیاسی حضور دارند با تحلیل های خود بر دمای این پدیده بیشتر می افزایند

هر کدام به طریقی بر این آتش می دمند

دکتر خرامین به علم و دانشش مینازد.

دکتر بهرامی به تحصیلات و تجربه انتخاباتی و چند سال کار اجراییش می بالد.

جناب دکتر مقدم در پی شکوفا شدن است.

دکتر روشنفکر عملکرد چهار ساله اش را به دوش می کشد و خیل مدیران منتصبش.

جناب آقای زارعی تجربه ی هشت ساله اش را با اخلاق و مردم‌داری اش ممذوج کرده است

اما

حاج نادر منتظریان

با کوله باری از نگفتنی ها و سینه ای مملو از رازها و شناخت نیازها پا به میدان ا خلاق مداری گذاشته و با تار و پود مردم دیار.. دار قالی دست بافی را به پا داشته تا گره به گره تار و پود قالیچه ای زیبا را با دستان پینه بسته ی شیر زنان و مردان مرد عشایر و ایلات شکوه و فر دیار را به معرض نمایش بگذارد

ایشان اهمیت میدان را میداند و هم اهمیت رسانه و تبلیغات راهم قدرت لابی دارد و هم‌ محبوبیت بین لایه های آشکار و نهان نظام با داشتن ارتش تا بن دندان مسلح به قلم و اندیشه اش با هر فکر و سلیقه و نگرش و با جذب حداکثری از سیاسیون با سابقه از هر دو طیف اصوالگرا و اصلاح طلب و همراهی مردم دغدغه مندگل کاشته.

سروران عزیز

این دیار کوچک مرد پرور طاقت تازیانه ی بد اخلاقی های دنیای سیاست را ندارد.

بزرگان نامی دیار بویر با هم و دست در دست هم استان را آفریدند

در کنار هم نگهبانش شدند .به دست ما سپردند و انتظار نداشته و ندارند با خود زنی و تفرق و بالا و پایین شکوه استانمان و بویر پر افتخار مان را به باد فنا دهیم.

بویر احمد بزرگ و واحد و با افتخار

این روزها کم درد ندارد دستانمان را در دست هم بگذاریم به همراه همه ی سلایق و همیاری همه بزرگانمان سری درمیان سرها در آوریم.

نیاکانمان در روز کار خود چیزی کم از دیگران نداشتند با همدلی و وحدت و به اعتبار عقل و دانش سری در میان سرها در آوریم و روح نیاکانمان را شاد گردانیم.

رحیم ارجمندی

لبیک یا حسین