خیز کرونا برای شیوع دوباره در کهگیلویه و بویراحمد
خیز کرونا برای شیوع دوباره در کهگیلویه و بویراحمد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمار مبتلایان به کرونا در شهریور نسبت به مرداد دو برابر شده است.

به گزارش صبح دنا، محمد ملک‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: تعداد کسانی که در مرداد ماه پی سی آر مثبت داشتند ۱۲ نفر بوده اما این آمار در شهریور دو برابر شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد پی سی آر مثبت شهریور ماه به ۲۶ مورد افزایش یافت که با توجه به این وضعیت کرونا جدی گرفته شود.

وی بر لزوم رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در مکان‌های شلوغ تاکید کرد و گفت: با توجه به موج بازگشت زوار اربعین و همچنین فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس، مردم به هشدارهای کرونایی توجه داشته باشند.

این مسوول گروه‌های آسیب‌پذیر را به تزریق واکسن کرونا توصیه کرد و گفت: کسانی که علائم سرماخوردگی و تب دارند نسبت به قرنطینه خود و عدم حضور در اجتماع اقدام کنند، ضمن اینکه افراد آسیب‌پذیر و افراد دارای بیماری زمینه‌ای برای تزریق واکسن کرونا به مراکز جامع کرونا که ۱۲ مرکز در سطح استان است مراجعه کنند.