اقدام قابل تقدیر یک وکیل دادگستری در استان کهگیلویه و بویراحمد/مشاوره و دفاع رایگان برای اهالی رسانه به مناسبت روز خبرنگار
اقدام قابل تقدیر یک وکیل دادگستری در استان کهگیلویه و بویراحمد/مشاوره و دفاع رایگان برای اهالی رسانه به مناسبت روز خبرنگار
میثم جاودان مطلق وکیل پایه یک دادگستری اعلام کرد به مناسبت روز خبرنگار به اهالی رسانه مشاوره حقوقی رایگان ارائه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا،یک وکیل دادگستری طی اقدامی قابل ستایش اعلام کرد که به مناسبت روز خبرنگار آمادگی دارد تا به صورت کاملا رایگان از همه اصحاب رسانه ای که  به دلیل فعالیت حرفه ای خود در محاکم مختلف پرونده ای مفتوح دارند مشاوره حقوقی داده و از آنان دفاع کند.
میثم جاودان مطلق وکیل پایه یک دادگستری ضمن تبریک روز خبرنگار به صبح دنا گفت:بر کسی پوشیده نیست که گردش آزاد اطلاعات در ساختار کنونی جامعه  به استحکام پایه های دموکراسی خواهید انجامید و روح مطالبه گری و دفاع از حقوق عمومی را که دستاوردی ارزشمند است را به ارمغان خواهد آورد.

وی گفت قابل انکار نیست که شغل شریف خبرنگاری یکی از مشاغل بسیار سخت و توان فرسا می باشد و خبرنگار به تبع این سختی کار در معرض خطرات گوناگونی قرار دارد و این می طلبد که جامعه حقوقی همیشه در کنار این روایت گران حضور داشته و حمایت های لازم را از ایشان داشته باشند.

میثم جاودان مطلق اظهار داشت بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه حقوقی ایران آمادگی این را دارم که به عزیزانی که نیاز به خدمات مشاوره ای حقوقی دارند به صورت رایگان این خدمات را عرضه داشته باشم تا به اندازه ای ناچیز هم که شده در جبران مجاهدت های این عزیزان قدمی برداشته باشم.

پایگاه خبری صبح دنا به نوبه خود از این اقدام نوع دوستانه و قابل ستایش کمال تشکر را داشته و امیدوار است که این نوآوری شروع راهی برای تعامل بیشتر اهالی رسانه با نهاد های مدنی کشور باشد.در ادامه اطلاعات تماس وکیل پایه یک دادگستری جناب آقای میثم جاودان مطلق برای تماس اهالی محترم رسانه با ایشان درج می گردد.

 

شماره تماس:۰۹۱۷۷۴۱۷۸۶۸