حاشیه های تمام نشدنی میرسلیم/ او دوباره بیانیه داد
حاشیه های تمام نشدنی میرسلیم/ او دوباره بیانیه داد
دفتر میرسلیم اخبار منتشر شده از قول وی مبنی بر اینکه «توهین به خودروی داخلی، توهین به رهبری است»، و امثال این تعابیر را تکذیب کرد.

باسمه تعالی
با سلام و احترام، اندک شمار خبرگزاری هایی که در ساعات اخیر کاملاً غیرمتعهدانه از زبان جناب آقای میرسلیم نوشته اند: «توهین به خودروی داخلی، توهین به رهبری است»، و امثال این تعابیر اکیداً کذب، ای کاش لااقل یک بار بند ۱۱ نامهٔ انتقادی دفتر ایشان را خطاب به رسانهٔ محترم ملّی مرور می کردند و آیا در این صورت پشیمان نمی شدند که چرا با درج چنان خبر دروغینی مرتکب گناه بزرگی شده و خوراک رسانه های معاند داخل و خارج را فراهم ساخته اند؟!

همچنین در بخش دیگری نسبت به منتقدین انتشار این نامه آمده است:

۱. آقای میرسلیم نامه ای به صدا و سیما ننوشته اند، بلکه انتقاد دفترشان در خصوص شیوهٔ مناظرهٔ برنامهٔ تهران۲۰ از شبکهٔ ۵ بود که در وهلهٔ نخست و دور از حاشیه سازی های جاری و در عین حال بسیار محترمانه به جناب آقای مجتهد، قائم مقام رئیس رسانهٔ ملّی، منعکس شد که چون از دفتر وی پاسخی دریافت نکرد، مطابق سنّت جاری، آن را صرفاً برای تنویر افکار مردم عزیز رسانه ای کرد.

۲. پس جناب آقای میرسلیم شکایتی نکرده و نخواهند کرد که متأسفانه برخی از رسانه ها کم لطفی کرده و نوشته اند: نامهٔ تند میرسلیم به صدا و سیما یا شکایت میرسلیم از صدا و سیما و امثال ذلک که مؤکّداً تکذیب می شود.

پناه بر خدای قادر