مهدکودک ها طراحی دشمنان است! باید هیات کودک ایجاد شود
مهدکودک ها طراحی دشمنان است! باید هیات کودک ایجاد شود
رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه باید تمام قالب‌ها و برنامه‌ها حول یک نظام تربیتی تدوین شود، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با استفاده از نظام خود ساختارهایی از جمله مهدکودک‌ها را طراحی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حامد تقدیری رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی در هفدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشوری که با عنوان «هیأت و تربیت ۲» در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: هیأت و مسجد می‌تواند مانع از انحراف مسیر زندگی جوانان و نوجوانان شود.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه امروز با ضعف تربیتی مواجه هستیم، مطرح کرد: ساختارسازی، قالب و برنامه و مبانی و محتوا سه مرحله تربیتی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب جهانی است، عنوان کرد: برای موضوع تربیت و گفتمان انقلاب اسلامی نیز باید نگاه جهانی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید تمام قالب‌ها و برنامه‌ها حول یک نظام تربیتی تدوین شود، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با استفاده از نظام خود ساختارهایی از جمله مهدکودک‌ها را طراحی کرده‌اند.

تقدیری با بیان اینکه از زمانی‌که مهد کودک‌ها آمد، خانه‌های سالمندان نیز ایجاد شد، تصریح کرد: غربی‌ها با ایجاد ساختار مهد کودک‌ها نیازهای عاطفی کودکان در سنین ۴ تا ۶ سالگی را خنثی کردند تا گرایش‌ها به زندگی فردی متمایل شود.

 امروز دشمن با استفاده از نظام خود ساختارهایی از جمله مهدکودک‌ها را طراحی کرده‌اند. غربی‌ها با ایجاد ساختار مهد کودک‌ها نیازهای عاطفی کودکان در سنین ۴ تا ۶ سالگی را خنثی کردند تا گرایش‌ها به زندگی فردی متمایل شود.

وی با اشاره به اینکه امروز عدم وجود هیأت کودک حس می‌شود، یادآور شد: هیأت کودک به معنای ایجاد فضایی برای نقاشی کودکان نیست بلکه باید از ماه‌ها قبل برای دعوت از مربی برای آموزش به کودکان برنامه‌ریزی شود.

رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نامه‌نگاری، برگزاری اردو و… از جمله ظرفیت‌های مؤثر تربیتی هستند، ابراز کرد: اعمال انسان‌ها نشأت گرفته از دوست داشتن‌های آن‌ها است و دوست داشتن‌ها نیز نشأت گرفته از تفکرات افراد است.

وی ادامه داد: برای تأثیرگذاشتن در اعمال افراد باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در افکار آن‌ها تأثیر گذاشت.

تقدیری با اشاره به اینکه باید به اردو نگاه ماجرا محور وجود داشته باشد، بیان کرد: متأسفانه در کشور ما نگاه به اردو نگاه بنگاهی و اردوگاهی است.

وی با بیان اینکه دشمن در گذشته دین را هدف قرار داده بود، اظهار داشت: امروز هدف اصلی دشمن انسانیت است که این هدف را با گسترش گرایش‌هایی از جمله همجنس‌گرایی دنبال می‌کند.

رئیس بنیاد ملی نوجوانان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه اربعین تنها مسیر زیارتی نیست، عنوان کرد: اربعین در واقع مسیر هویت‌سازی نوجوان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هیأت‌ها باید از امروز برای اربعین خود برنامه‌ریزی داشته باشند، مطرح کرد: باید گفتمان اربعین ترویج پیدا کند تا هویت نوجوانان بر مبنای اربعین تشکیل شود.