بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سازمان برگزیده حوزه مسئولیت اجتماعی شد
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سازمان برگزیده حوزه مسئولیت اجتماعی شد
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به علت فعالیت‌های گسترده خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، به‌عنوان سازمان برتر در این بخش شناخته شد.

به گزارش صبح دنا، به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بیست و دومین دوره جوایز صنعت روابط‌ عمومی ایران با حضور استادان و پیشکسوتان حوزه روابط ‌عمومی کشور برگزار شد. در این دوره، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان سازمان برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی برگزیده شد.
صرف منابع حاصل از دریافت وجه التزام در حوزه عام‌المنفعه مانند کمک به طرح شهید سلیمانی وزارت بهداشت و خرید ۲۵هزار اقلام بهداشتی و درمانی برای مبارزه با کرونا به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال (برای نخستین بار در کشور) تنها یکی از اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی بوده است.
همچنین بیمه حوادث ۵۰۰هزار خانه روستایی در سطح ۳ استان محروم، مشارکت در بیمه حوادث ۵میلیون و ۳۰۰هزار خانه روستایی سراسر کشور، ساخت ۱۰۰ باب واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل، مشارکت در ساخت یک بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابه بیماران اعصاب و روان و ساخت و بازسازی ۳ خانه بهداشت و ۵ مدرسه در مناطق محروم و آسیب‌دیده از زلزله برخی دیگر از اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی است.
لیست بلندبالای فعالیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی به همین جا ختم نمی‌شود و مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد (بیش از ۱۰۰ نفر) و حمایت از اشتغال آن‌ها با پرداخت وام قرض‌الحسنه، پرداخت بیش از ۵۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه به زنان سرپرست خانوار، آزادسازی زندانیان در استان‌های اردبیل، گلستان و تهران و همچنین کمک غیرنقدی به زلزله‌زدگان هرمزگان و خوی نیز بخشی دیگر از کارنامه بانک در این حوزه را تشکیل می‌دهد.
گفتنی است جوایز ویژه (NAIPRI) معتبرترین جوایز روابط‌ عمومی ایران هستند که از سال ۱۳۸۰ به منظور ارج نهادن و ایجاد شناخت عمومی از دستاوردها و مشارکت‌های مثبت سازمان‌ها و متخصصان فعال روابط ‌عمومی در ایران بنیانگذاری شده‌اند. آثار و پروژه‌های مرتبط با روابط‌ عمومی هر سازمان در ۱۵ بخش و در ۲ مرحله ارزیابی شده و برگزیدگان هر بخش معرفی می‌شوند.