بخشودگی جرائم مالیاتی به مناسبت دهه فجر انقلاب
بخشودگی جرائم مالیاتی به مناسبت دهه فجر انقلاب
به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح بخشودگی جرائم مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

به گزارش صبح دنا، مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: با موافقت رئیس سازمان امور مالیاتی بخشودگی جرائم مالیات و عوارض هر دوره یا سال برای مودیانی که نسبت به بدهی دوره یا سال خود تا پایان بهمن ماه سال جاری اقدام کنند بخشیده می شود.
میلاد فرخان افزود: این طرح شامل اشخاص حقیقی تا سقف ۲ میلیارد ریال و برای اشخاص حقوقی تا سقف سه میلیارد ریال اجرا می شود.
وی با بیان اینکه شرط استفاده مودیان از تسهیلات بخشودگی جرائم مالیاتی ارائه درخواست بخشودگی جرائم فارغ از زمان پرداخت بدهی مالیات و عوارض هرسال یا دوره است ادامه داد: پرداخت بدهی قبل از ابلاغ تفویض اختیار حاضر، مانع اعمال بخشودگی جرائم قابل بخشش نخواهد بود.
فرخان با اشاره به اینکه از دهه فجر سال گذشته تاکنون ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری ها، دهیاری ها، روستاهای بدون دهیاری و مناطق عشایری استان پرداخت شده، نقش درآمدهای مالیاتی در توسعه و عمران کهگیلویه و بویراحمد را مشوق فعالان اقتصادی برای پرداخت با رغبت مالیات دانست.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری دیدارهای مردمی در کنار استقرار میزهای خدمت ، غبارروبی گلزار شهدا،سرکشی از ادارات مالیاتی و بررسی از نزدیک مشکلات فعالان اقتصادی را از مهمترین برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی برشمرد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۷ شهرداری و حدود ۵۵۰ دهیاری است و ۵۰ هزار مودی مالیاتی در این استان وجود دارد.