ارسال سوخت مورد نیاز بخش زیلایی از چهار محال و بختیاری
ارسال سوخت مورد نیاز بخش زیلایی از چهار محال و بختیاری
با توجه مسدود شدن راه ارتباطی حوزه زیلایی، سوخت مورد نیاز مردم از طریق استان چهار محال و بختیاری ارسال شد.

به گزارش صبح دنا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گفت:با توجه به بارش سنگین برف و مسدود شدن راه ارتباطی حوزه زیلایی، با هماهنگی شرکت های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، سوخت مورد نیاز همشهریان حوزه زیلایی از طریق شهرستان لردگان استان چهار محال و بختیاری، ارسال شد.
سالار خشایی با اشاره اینکه مسدود شدن کامل راه ارتباطی هیچگونه مانعی برای خدمت رسانی مطلوب شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان نشده است افزود: خوشبختانه هیچ گونه نگرانی و کمبود سوختی در این زمینه وجود ندارد و برای ارسال سوخت زمستانی به خانوارهای مصرف کننده نفت سفید آمادگی کامل داریم.
وی با قدردانی از خدمات کارکنان منطقه به ویژه همکاران انبار نفت شهید سلیمانی و شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری افزود: در سایه تلاش و همت فعالان عرصه سوخت رسانی در شرایط سخت جوی و سخت گذر زمستانی خدمت رسانی شبانه روزی در همه جایگاههای سوخت استان در حال انجام است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این استان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه کمبود سوخت با شماره ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تماس بگیرند تا برای رفع و کمبود ها اقدامات لازم انجام شود.