گلایه ی ورزشکار مطرح هم استانی از بی مهری مسؤلان/مهدی روشنفکر حتی یک پیام تبریک نفرستاد
گلایه ی ورزشکار مطرح هم استانی از بی مهری مسؤلان/مهدی روشنفکر حتی یک پیام تبریک نفرستاد
مسعود زمانی ورزشکار مطرح هم استانی طی مصاحبه ای با صبح دنا از موانع پیشرفت و چالش های موجود بر سر راه ورزشی حرفه ای در استان گفت

” کتاب گینس ” ایمارو، تافیسا و ” ثبت رکورد ” واژه‌هایی هستند که کم‌وبیش به گوش همه ما آشنا است و در جهان افرادی با ثبت رکورد‌های خود که گاهی عجیب و غریب به نظر می‌رسد، نام خود را در کتاب گینس و ایمارو ثبت کرده‌اند.

بدون شک ثبت رکورد علاوه بر اینکه برای خود فرد افتخارآفرین است، برای کشور و وطن فرد مذکور یک افتخار محسوب می‌شود، در کشور عزیز ما افرادی هستند که با ثبت رکورد خود سبب افتخار این خطه و مرز بوم شده‌اند.

اما نکته قابل توجه این است که هزینه‌های نسبتا سنگین ثبت رکورد در کتاب گینس سبب شده که خیلی از افراد با استعداد از ثبت رکورد خود صرف نظر کنند که این موضوع نیازمند‌ توجه بیش از پیش مسئولان مربوطه است.

مسعود زمانی ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی و رکورد دار چند حرکت سخت و شگفت انگیز در آسیا و جهان ضمن اظهار گلایه از عدم حمایت مسئولین، اظهار کرد: ثبت رکورد های من با هزینه شخصی انجام شد و‌ اداره ورزش و جوانان هیچ کمکی به بنده نکردند و این رکورد به اسم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد ثبت شد اما هیچ کمکی از اداره ورزش و جوانان که می‌توانست نقش مهمی در ثبت رکورد اینجانب داشته باشد، نشد.من به شخصه از جنای آقای دکتر روشنفکر منتخب بویراحمد و دنا گلایه مند هستم چرا که با پوشش خبری گسترده فعالیت های ورزشی و ثبت رکوردهای من حتی زحمت یک پیام تبریک را به خود نداد.

 

وی ادامه داد: خدا را شاکرم که بعد از چند سال تمرین، رکورد شنای بالانس بدون بخورد پا با زمین را که دست یک ورزشکار ژاپنی بود هم شکستم که این‌ رکورد آذر در مجموعه رکورد گیری ایمارو به ثبت رسید.

رکورددار جهان؛ به عشق وطنم این رکورد را به نام کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس ثبت نخواهم کرد و ایران عزیزم را به دلارهای نفتی نمی‌فروشم!

زمانی اظهار کرد: من رکورد های زیادی را نیز ثبت کرده ام ولی هنوز در جایی ثبت نشده و متاسفانه چون مسئولان و داوران ثبت گینس به دلایل مسائلی نه چندان بزرگ به ایران سفر نمی کنند، می بایست برای ثبت رکورد به کشور ترکیه یا امارات سفر کنم.

وی ادامه داد: کشورهای حاشیه خلیج فارس برای این رکوردها لحظه شماری می‌کنند و‌ حاضر هستند ورزشکاران سایر کشورها را با مبالغ بسیار بالا یا همان‌ “دلارهای نفتی” بخرند.

زمانی ادامه داد: من با تلاش های خودم رشته کلستنیکس و کراسپار را به نام کشور عزیزم ایران ثبت کردم و‌ خوشحالم که توانستم این رکورد ها را برای استان و ‌شهرستان خودم به ثبت برسانم و بیشتر این ثبت رکورد‌ها با هزینه شخصی انجام شده است.او به صبح دنا گفت با توجه به هزینه های گزاف ورزش حرفه ای در سطح جهانی اگه همکاری و همیاری مسولان نباشد به اجبار باید با ورزش حرفه ای خداحافظی کنم.

در پایان از جناب آقای فرزاد غلامیان رئیس اجراییات شهرداری یاسوج جهت حمایت و همکاری تمام قد تقدیر و تشکر میکنم