ساختمان گذرنامه فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
ساختمان گذرنامه فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
در هفتمین روز از دهه فجر با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی ،ساختمان جدید واحد گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح دنا به نقل از ایرنا، ساختمان جدید گذرنامه فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، ۶۵۲ متر مربع مساحت دارد کهبا اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی ناجا با حضور مسئولان استان افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین با اشاره به ضرورت وجود امنیت در جامعه، اظهار داشت: امنیت امروز موجود در کشور مرهون تلاش ها و زحمات دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی است و باید قدر دان این تلاش ها بود.

حسین کلانتری افزود: دشمن در تمامی صحنه ها و برهه های مختلف به دنبال وارد کردن خدشه به امنیت نظام و انقلاب بوده، اما نیروهای نظامی و انتظامی ایران با هوشیاری و درایت بالا همواره این تهدیدها را خنثی کرده اند.

وی بیان کرد: امنیت و آرامش پیش شرط توسعه و تعالی در تمامی جوامع است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیروی انتظامی با ایجاد امنیت، نقش مهمی در رشد و توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می کند.

کلانتری عنوان کرد: به واسطه تلاش این نیروهای خدوم امروز، استان کهگیلویه وبویر احمد یکی از امن ترین استان های کشور در حوزه های مختلف به ویژه سرمایه گذاری است.