فارس پایلوت طرح تحقق سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون از اقتصاد
فارس پایلوت طرح تحقق سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون از اقتصاد
رئیس کمیته تعاون مجلس شورای اسلامی از فارس به عنوان پایلوت کشور برای شروع طرح تحقق ۲۵ درصدی سهم تعاون از اقتصاد یاد کرد و گفت: تحقق سهم اقتصاد مردمی از فارس آغاز خواهد شد.

به گزارش صبح دنا،مجید انصاری در شورای عالی توسعه تعاون استان فارس افزود: نمی‌توان انتظار داشت بخش تعاون به جایگاهی که در برنامه توسعه برای آن تعیین شده دست یابد مگر اینکه تمام قد پای این موضوع ایستادگی کرد.
نماینده مردم رستم و ممسنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیاری در حوزه تعاون کشور وجود دارد که تاکنون عملیاتی نشده است، اما دولت فعلی، مجلس یازدهم و وزارت تعاون اکنون پای کار آمده‌اند تا مشکلات این بخش مرتفع شود.
وی از فارس به عنوان پایلوت کشور برای شروع طرح تحقق ۲۵ درصدی سهم تعاون از اقتصاد یادکرد و گفت: تحقق سهم اقتصاد مردمی از فارس آغاز خواهد شد.
انصاری عنوان کرد: شیراز شهر جهانی صنایع دستی است و اگر قصوری صورت گیرد این فرصت از دست خواهد رفت.
وی تاکید کرد: برای اولین بار در کشور امسال ۲۵ درصد از منابع حاصل از تبصره ماده ۱۶ قانون بودجه در استان فارس به تعاون تعلق گرفت و این طرح اکنون به سایر استان‌ها نیز تسری پیدا کرده است.
رئیس کمیته تعاون مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که سهم ۲۵ درصدی تعاون استان فارس از اعتبارات تبصره ماده ۱۸ قانون بودجه نیز جدا شود و به این بخش تعلق گیرد.