مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران در پروژه ی مرکز پزشکی هسته ای
مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران در پروژه ی مرکز پزشکی هسته ای
با حضور مهرداد آرمین مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران استان کهگیلویه و بویراحمد و محمد غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تفاهم نامه کمک به پروژه نیمه تمام مرکز پزشکی هسته ای استان امضا شد.

به گزارش صبح دنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ امروز و در ساختمان دانشگاه با حضور مهرداد آرمین مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان و دکتر محمد غلام نژاد رییس دانشگاه علوم استان، تفاهم نامه کمک به پروژه نیمه تمام مرکز پزشکی هسته ای استان امضا شد.
آرمین بیان داشت: بانک قرض الحسنه نهر ایران نسبت حوزه درمان و بهداشت نکاه ویژه ای دارد و در طی این سالها مخصوصا ایام کرونا همیشه سعی داشته ایم که در کنار کادر درمان باشیم.
وی افزود: این بانک با فعالیت تخصصی در حوزه ی قرض الحسنه و گسترش خدمات نوین خود قصد دارد تمامی اقشار جامعه از برکت قرض الحسنه بهره مند شود.
آرمین تصریح کرد: این بانک در دوران کرونا فقط در یک مورد و در استان ما بیش از ۱۵ میلیارد ریال بابت خرید اقلام درمانی مورد نیاز در قالب عمل به مسیولیت های اجتماعی هزینه کرده است که در ادامه ی همان نیت خیر مدیران ارشد بانک نسبت به استان مجوز مشارکت در تکمیل پروژه نیمه تمام مرکز هسته ای صادر شده است که امید داریم با تسریع در ساختن این مرکز گام مهمی در خدمت به مردم استان بر داریم.
غلامنژاد در ادامه از تلاش این بانک در عمل به مسیولیتهای اجتماعی ، تشکر کرد و افزود:
رضایتمندی مردم و همکاران ما در دانشگاه از این بانک، نشانه ی خوبی ست که بانک در مسیر درستی قرار دارد و همراهی بانک در دوران کرونا را فراموش نخواهیم کرد .
وی افزود: دانشگاه با تمام توان و از تمامی ظرفیت های خود در سرتاسر ایران برای تکمیل پروژه ها برای خدمت هر چه بهتر به مردم ، استفاده خواهد نمود.
در پایان جلسه، تفاهم نامه مشارکت در تکمیل پروژه نیمه مرکز هسته ای دانشگاه توسط آرمین و غلامنژاد امضا شد.