نجات جان دو خانواده یاسوجی از  مرگ‌ خاموش
نجات جان دو خانواده یاسوجی از  مرگ‌ خاموش
رئیس فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان از نجات دو خانواده ۵ نفری در شهرستان بویراحمد از مرگ حتمی خبر داد.

به گزارش صبح دنا، جهانبخش وحدت نژاد در تشریح این دو اتفاق صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت : شب گذشته ساعت ۲۳ و ۱۳ دقیقه طی تماس با مرکز اورژانس،خانواده ۵ نفره در مادوان با علائم سرگیجه ، تهوع و استفراغ گزارش شد که پایگاه اورژانس مادوان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند .
وحدت نژاد در ادامه عدم باز بودن دودکش وسایل گرمایشی را دلیل این اتفاق عنوان کرد و گفت : بلافاصله به  محض رسیدن نیروهای اورژانس ۵ نفر مصدوم شامل مادر ۳۲ ساله و فرزندان۱۳، ۱۰ ، ۸ و ۴ ساله را به فضای باز انتقال دادند که بلافاصله اکسیژن ترابی ، سرم تراپی و درمان حمایتی روی مصدومین انجام شد و حادثه دیدگان  جهت پایش مداوم و درمان پیشرفته به مراکز درمانی منتقل شدند .
وی حال عمومی مصدومین را مطلوب اعلام کرد و در خصوص دومین اتفاق روز اخیر گفت : صبح امروز ساعت ۶ و ۵۴  یک مورد گزارش شده بود که طی آن یک خانواده ۵ نفره شامل پدر ۴۲ ساله ،مادر ۳۷ ساله و فرزندان ، ۱۲ ،۷ و ۱ ساله بدلیل نشتی اتصالات گاز دچار سردرد ، سرگیجه ،تهوع و استفراغ و بی قراری شده بودند .
رئیس فوریت های پزشکی و اورژان ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت :
پس از گزارش این اتفاق پرسنل پایگاه اورژانس شماره ۵ یاسوج بلافاصله و در سریعترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند .
جهانبخش وحدت نژاد خاطرنشان کرد : حادثه دیدگان بلافاصله به فضای باز انتقال داده شدند و پس از انجام عملیات ایمن سازی جهت ادامه درمان به مراکز درمانی اعزام شدند که با پی گیری های انجام شده حال عمومی حادثه دیدگان مطلوب گزارش شده است .