پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت روز پزشک
پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت روز پزشک
پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت روز پزشک

متن پیام به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعاً»
(هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است)
(سوره مائده آیه ۳۲)

♦️یکم شهریور ماه خجسته زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی‌سینا در تقویم رسمی کشور مزین به نام «روز پزشک» است. پزشکانی که در تمام برهه های حساس تاریخ این انقلاب به درستی و به خوبی ایفای نقش کرده اند و اکنون صادقانه و ایثارگرانه در خط مقدم مبارزه با کرونا نقش آفرینی می کنند.

♦️نعمت سلامتی، نعمتی گرانبهاست و تردیدی نیست که صیانت از سلامت انسان ها تنها برازنده افرادی است که از ناخوشی بیمارانشان غمگین و از سلامتی آنها خشنود می شوند.

♦️ مردم قدرشناس ایران اسلامی هیچ‌گاه تلاش‌های بی وقفه، پیگیری و سخت‌کوشی شما خدمتگزاران صدیق را در ابعاد مختلف و بویژه در این ایام بیماری کرونا از یاد نخواهند برد. این از خود گذشتگی ها و جانفشانی ها، خاطرات حماسه هایی که کادر درمانی کشور در ایام دفاع مقدس رقم زدند را در خاطرات زنده می کند. تلاش‌های خالصانه و شبانه روزی شما در مراکز مختلف درمانی و بیمارستان ها که در جای جای آن اثر پشتکار و همت شما بر آن موج می‌زند برای همیشه بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد و این باقیات صالحات، چون چراغی فراروی زندگی و فردای شما خواهد بود.

♦️در این روز مهم، یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی می داریم و این روز بزرگ را به جامعه پزشکی کشور و استان و به‌ ویژه کادر بهداشت و درمان و پزشکان فرهیخته و متعهد دانشگاه علوم پزشکی استان، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای همه پزشکان و کادر درمان کشور، به خصوص جامعه پزشکی استان آرزوی توفیق، سلامتی و سربلندی می نمایم.
نادر منتظریان
۱/شهریور/۱۴۰۰