شیوع کرونا،تابستان داغ و دردسرهای قطعی طولانی مدت برق در منطقه سروک بویراحمد
شیوع کرونا،تابستان داغ و دردسرهای قطعی طولانی مدت برق در منطقه سروک بویراحمد
قطعی حدود 12ساعته برق در بخش شمالی روستای سروک برای مشاغل خانواده‌ها مشکلاتی ایجاد کرده و باعث اختلال عملکرد دستگاه‌های برقی و به دنبال آن بروز بی‌نظمی در زندگی روزمره مردم شده و اصلی‌ترین نیاز مردم در فصل تابستان، استفاده از وسایل سرمایشی است که قطع مداوم برق آن را مشکل کرده و تحمل گرما را برای مردم سخت کرده است.

به گزارش صبح دنا، اگرچه قطعی برق به دلیل مصرف زیاد برق و کم ابی سال جاری در بسیاری از مناطق بصورت برنامه ریزی شده و از پیش اعلام شده در ساعات مشخص رخ میدهد اما قطعی مداوم برق که از حدود ۱۲ساعت قبل در بخشهایی از روستای پر تراکم سروک باعث بروز نارضایتی و.مشکلات زیادی برای مردم این رویتای حاشیه ای شهر یاسوج بوجود اورده است.

 

به گفته یکی از اهالی روستای سروک، مسئولان مربوطه دلیل قطعی برق را تاکنون اعلام نکرده اند و گرمای طاقت فرسای هوا و قطعی مکرر برق میتواند به اصناف و حتی مردم ضررهای بسیاری وارد و باعث فساد مواد غذایی و مواد موجود در فروشگاهها شود.

 

با خاموشی وسایل سرمایشی، تحمل هوای گرم نیز بسیار سخت می‌شود، با خاموشی یخچال و فریزر، مواد غذایی فاسد می‌شود، در مجتمع‌های آپارتمانی پمپ‌های آب از کار می‌افتد و آب به سهولت در دسترس نخواهد بود؛ از همه تلخ‌تر اگر کسی در خانه بیماری داشته باشد که برای درمان به استفاده تجهیزات برقی مانند ونتیلاتور نیاز داشته باشد جانش در خطر خواهد بود و اینها همگی بخش کوچکی از مشکلاتی است که برای مردم تاکنون بوجود آمده است.

 

صبح دنا ضمن تعهد خود به پوشش اخبار، رویدادها و مطالبات مردم اماده نشر پاسخ و جوابیه مسئولین شرکت توزیع نیروی برق بویراحمد میباشد.