کاروان شادی پس از دربی امشب در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی نشود
کاروان شادی پس از دربی امشب در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی نشود
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه اندازی کاروان های شادی در این استان پس از مسابقه فوتبال دربی امشب بین ۲ تیم پرطرفدار استقلال و پیروزی تهران ممنوع است.

به گزارش صبح دنا ،سرهنگ اسماعیل خوشوقت اظهار داشت: این مسابقه فوتبال دربی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور بوده و از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه امشب آغاز می شود.

وی افزود: دلیل ممنوعیت راه اندازی کاروان های شادی در کهگیلویه و بویراحمد پس از مسابقه فوتبال دربی امشب ورود کرونای هندی (دلتا) به این استان و مبتلا شدن چند نفر از مردم استان است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد مدتی است که در این استان آغاز شده و تا اطلاع بعدی نیز با جدیت ادامه دارد.

سرهنگ خوشوقت عنوان کرد: لازم است که هواداران استقلال و پیروزی در کهگیلویه و بویراحمد پس از مسابقه دربی امشب بین این ۲ تیم از منزل خارج نشده و به هیچ وجه کاروان های شادی به راه نیندازند.

وی ابراز داشت: افرادی که پس از مسابقه فوتبال دربی امشب بین تیم های استقلال و پیروزی تهران اقدام به راه اندازی کاروان های شادی در کهگیلویه و بویراحمد کنند برخورد قانونی با آنان خواهد شد.