۴۸۳ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری شد
۴۸۳ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری شد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۸۳ میلیارد ریال از سال گذشته تاکنون بر اساس مجوزها در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا،سید هاشم موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۳ واحد صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۱۹۱ نفر از سال گذشته تاکنون در شهرک های صنعتی این استان پس از تکمیل عملیات ساخت و ساز و نصب ماشین آلات راه اندازی شد.

وی ادامه داد: کارخانه تولید نبات، شن و ماسه، مصنوعات چوبی و فلزی، سازه های فلزی، عایق رطوبتی از جمله این واحدها هستند.

موسوی بیان کرد: ۲۵ هکتار زمین از سال گذشته تاکنون در قالب ۱۰۸قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به سرمایه گذاران واگذار شده است.

وی اظهار داشت: بیش از چهار هزارو ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای ساخت این ۱۰۸ واحد صنعتی پیش بینی شده که با تکمیل و راه اندازی این واحد های صنعتی بیش از ۹۷۸ نفر در استان به اشتغال مشغول خواهند شد.

موسوی تصریح کرد: بیشترین میزان زمین واگذار شده امسال در کهگیلویه و بویراحمد به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی شهرستان های بویراحمد،گچساران و باشت انجام شده است.

وی افزود: بیش از ۳۲۰ واحد تولید با اشتغالزایی پنج هزار و ۲۳۳ نفر در شهرک های صنعتی استان مستقر هستند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان سرمایه گذاری این واحد های صنعتی بر اساس مجوز های صادره بیش از سه هزارو ۵۱۲ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۶۴ درصد از واحد های صنعتی این استان معادل ۲۲۱ واحد تولید در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی فعال می باشد.

موسوی مساحت زمین های شهرک های صنعتی این استان را یکهزار و ۵۴۱ هکتار برآورد کرد.

وی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد ۲۱ شهرک صنعتی مصوب و ۱۳ شهرک صنعتی در حال فعالیت دارد.
موسوی بیان کرد: شهرک های صنعتی استان با امکانات مناسب آب، برق، گاز و خطوط تلفن و اینترنت آماده استقبال از سرمایه گذاران است.

استان ۷۲۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد یک درصد جمعیت و یک درصد مساحت ایران را در اختیار دارد.