دغدغه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پروتکل‌ها؛ صرفه‌جویی برق و کنکور
دغدغه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پروتکل‌ها؛ صرفه‌جویی برق و کنکور
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد کرونا از رعایت کمتر پروتکل‌ها اظهار نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا، حسین کلانتری در نشست ستاد کرونا با تبریک هفته قوه قضاییه و یادی از شهید بهشتی اظهار کرد: شخصیتی مثل شهید بهشتی جز اثرگذارترین شخصیت‌های انقلاب اسلامی و از بنیانگذاران نظام و معمار قوه قضاییه و شخصیتی دنیا دیده و فقیه و دانشمند و مدیر توانمند و مسلط به علوم دینی بود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جایگاه ایشان فوق العاده بود توانایی علمی و مدیریتی شاخصی داشت قدرت گفتمان و منطق و استدلال داشت زیباترین جمله را امام می فرماید که بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد و خار در چشم دشمنان اسلام بود.

 

وی ادامه داد: در حالی که برخی ها او را متهم می‌کردند بعد از شهادت فهمیدند که بهشتی چه کسی بود.

 

استاندار افزود: مسئولان قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد هم مسئولانه و دلسوزانه با نگاه دینی و اسلامی و با قاطعیت و صلابت اقدام می کنند و همکاری خوبی در شورای تامین استان دارند.

 

وی در ادامه گفت: موضوع مهم تزریق واکسن کرونای داخلی توسط مقام معظم رهبری است کشورهای دنیا فکر نمی‌کردند به این دستاورد برسیم برجسته‌ترین شخصیت نظام ما به واکسن داخلی اعتماد کرد و با اطمینان و آرامش خاطر این واکسن را دریافت می‌کند حرکت ارزشمندی نهادینه می‌شود که همه مردم ایران انرژی مثبت می گیرند.

 

استاندار ادامه داد: رهبری به فرزندان برومند کشور اعتماد می‌کند تا همه مردم ایران با آرامش خاطر این واکسن را دریافت کنند ستاد اجرایی و وزارت بهداشت کارهای بزرگی کردند که از موسسه پاستور و رازی خبرهای خوشی در روزهای آینده خواهیم شنید.

 

استاندار گفت: رعایت پروتکل‌ها در استان نگران کننده شده است که اگر به درستی رعایت شود و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات را داشته باشیم بیماری کاهش پیدا می‌کند و بستری ما در بیمارستان ها کمتر و تلفات نیز کمتر خواهد شد.

 

کلانتری یادآور شد: اگر پروتکل‌ها رعایت شود اصناف کار خود را بدون هیچ گونه مشکلی انجام خواهند داد اگر همه خود را ملزم به رعایت پروتکل ها بدانیم مشکلات کمتری در استان خواهیم داشت و هر کسی هم باید خود را مسئول بداند و هم دیگران را به رعایت کردن رهنمون کرده و اجازه ندهند که پروتکل‌ها نادیده گرفته شود زیرا چند استان مجاور درگیر ویروس جهش یافته هستند مشکلات گرمایی نیز داریم.

 

وی گفت: امیدواریم که نیروهای انتظامی و سپاه کنترل های خود را بیشتر کرده و در بازار آن نیز شاهد رعایت بیشتر از سوی صنوف باشیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع برگزاری کنکور اشاره کرد و گفت: آمادگی لازم برای برگزاری آن وجود دارد و البته سلامت فرزندانمان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و افراد شرکت کننده هم باید دستورالعمل ها را خوب رعایت کنند و والدین نیز از همراهی و تجمع در اطراف محل برگزاری کنکور خودداری کنند.

 

وی در ادامه به کاهش بارندگی‌ها و تنش آبی در استان اشاره کرد و گفت: در میان همه استانها بیشترین تنش آبی را استان کهگیلویه و بویراحمد دارد که باید در صرفه جویی و مدیریت منابع آب کوشید.

 

کلانتری ادامه داد: امسال گرما زودتر شروع شده و مصرف برق بالا رفته که نتیجه می گیریم مشکلاتی باید وجود داشته باشد در استان همه تلاش ما بر این بوده که قطعی برق کمتر داشته باشیم به همین منظور پروژه مهم را با پیگیری و تلاش به بهره‌برداری رساندیم.

 

استاندار ادامه داد: پروژه هایی را که در تابستان سال ۹۸ شروع کرده بودیم امسال تمام کردیم که چند پروژه بزرگ برق در استان با ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری رسید و اگر این پروژه ها را نداشتیم اکنون مشکلات بسیاری در حوزه برق در استان وجود داشت.