نماینده بویر احمد و دنا موضع رسمی خود را درباره مکانیزم ماشه مطرح کند
نماینده بویر احمد و دنا موضع رسمی خود را درباره مکانیزم ماشه مطرح کند
شواری تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در نامه‌ای به مهدی روشنفکر، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس خواستار اعلام موضع وی در برابر مکانیزم ماشه شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح دنا، شواری تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد در نامه‌ای به مهدی روشنفکر نماینده مردم بویر احمد و دنا در مجلس خواستار اعلام موضع وی برابر مکانیزم ماشه شد.
متن نامه به شرح زیر است:
اللهم صل علی محمد و آل محمد
با سلام و احترام:
دکترمهدی روشنفکر نماینده مردم بویر احمد و دنا در مجلس
نظر به اقدام خصمانه دولت استکباری آمریکا برای فعال سازی مکانیزم ماشه (بازگشت تحریم‌های سازمان ملل) و لزوم اقدام بازدارنده از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران، و با عنایت به نقش نمایندگان مجلس در تصویب «طرح اقدام متقابلِ خروج از برجام در صورت فعال سازی مکانیزم ماشه»، ما دانشجویان بسیجی بنا بر رسالت انقلابی خود نسبت به سرنوشت کشور و در چهارچوب گفتمان انقلاب اسلامی از جنابعالی به عنوان نماینده انقلابی مردم شریف بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، خواستاریم با توجه به اهمیت این موضوع، موضع رسمی خویش را در فضای مطبوعاتی و عمومی استان در راستای عمل به وعده شفافیت خود اعلام نمائید.
ضمنا محتوای تخصصی قرارگاه شهید احمدی روشن در باب لزوم اقدام متقابل در برابر فعال سازی مکانیسم ماشه به پیوست ارسال می‌گردد.