نماز عبادی سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد
نماز عبادی سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد
استکبارستیزی و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی، قدرتمند شدن جبهه مقاومت، غیرقانونی بودن تحریمهای آمریکا از مهمترین محورهای سخنان ائمه جمعه در استان بود.

به گزارش خبرگزاری  صبح دنا به نقل از واحد مرکزی خبر استکبارستیزی و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی، غیرقانونی بودن سیاستهای ای رژیم، قدرتمند شدن جبهه مقاومت، غیرقانونی بودن تحریمهای آمریکا از مهمترین محورهای سخنان ائمه جمعه در استان بود.
خروج سربازان رژیم غاصب اسراییل از سرزمینهای فلسطین در آینده نزدیک
امام جمعه بخش پاتاوه در خطبه های نماز که در مصلای امام هادی (ع) شهر پاتاوه اقامه شد، از روز قدس به عنوان نماد استکبار ستیزی ولیله القدرتاریخ اسلام یاد کرد وگفت: ایران انقلابی درهمان روز های ابتدایی انقلاب غاصبان اسرائیلی را بیرون انداخت و سفارت آن ها را به صاحبان اصلی اش فلسطینیان واقعی تحویل داد.
حجت الاسلام ابراهیم چراغی افزود: به زودی سربازان عزیز سپاه قدس در تمام جبهه های مقاومت این غاصبان صهیونیستی را از خاک غصب شده فلسطین بیرون خواهند کرد.
مشکل جهان اسلام سیاستهای رژیم صهیونیستی است
حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه سی سخت با اساره به روز قدس و سخنرانی تاریخی امام خامنه ای در مورد آزادسازی قدس و برگزاری رفراندوم که همه مردم قدس اشغالی و همچنین یهودیان می توانند در این رفراندوم شرکت کنند، گفت: این صحبت حضرت آقا نشان از این دارد که مشکل جهان اسلام با صهیونیسم با مردم اسرائیل نیست بلکه با سیاست های کودک کشی و همچنین اشغال کردن قدس شریف است.
امام جمعه سی سخت در ادامه به سازمان ملل اشاره کردو افزود: در رعایت حقوق زنان و کودکان این گونه پافشاری می کنند، ولی زنان و کودکان فلسطین و یمن حقوقی ندارند در این سازمان همیشه چشم خود را بر این جنایات بسته اند.
نماز عبادی سیاسی جمعه شهر لنده
انقلاب اسلامی وجهان اسلام …