بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۳ آبان
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۳ آبان
به گزارش پایگاه خبری صبح دنا،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۳ آبان ماه بیانیه ای صادر کرد

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۳ آبان ماه بیانیه ای صادر کرد که این بیانیه به شرح زیر است:بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَوَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا(نساء/۱۴۱)

و خداوند هیچ گاه برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلّط باز نخواهد نمود.
این است وعده ی خدا به مومنانش که هیچ گاه کافران و مستکبران و گردنکشان عالم، بر آنان راه نفوذ و برتری و سلطه‌ای ندارند. چه این مستکبر ابلیس باشد؛ چه بزرگتر از آن تفکر آمریکایی و چه از آن دو بزرگتر نفس انسانی؛ که حضرت رسول (صلی الله و علیه و آله و سلم) فرموده اند: دشمن ترين دشمن تو، نفسى است كه ميان دو پهلويت قرار دارد. (تنبيه الخواطر: ۱/۲۵۹).

علی الحق معلوم است که رسول الله نه تنها در هم شکننده ی مستکبران عالم است که برتر از آن خوردکننده ی هوای نفس است که إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا(نساء/۷۶). حال چه این شیطان ابلیس رجیم باشد چه شیطان بزرگ آمریکا.

ما دانشجویان انقلابی استان کهگیلویه وبویراحمد در این یوم الله ۱۳ آبان نه تنها از آمریکا و هر تفکر سلطه جوی دیگری که هدفش استثمار و استعمار ارزش ها و باورهای ناب انسانی است ترس و واهمه ای نداریم بلکه اعلام ‌میداریم علی وار در بدر و احد و خندق این انقلاب، علیه آنان خواهیم جنگید .

“مرگ بر آمریکا”ی ما ، مرگ بر تفکری است که سوزاننده ی هر حیات و رشدی است. از آنجایی که آمریکایی بودن به ملیت نیست و به تفکر است، با هر مفسد و خائنی که قصدش لطمه و خدشه و آسیب به این نظام ‌مقدس باشد مقابله خواهیم کرد. شاید ما مسئول به بهشت بردن دیگران نباشیم اما در برابر هر کسی که تلاش دارد به جهنم ببردمان خواهیم ایستاد.

“مرگ بر آمریکا”ی امام خمینی (رحمه الله علیه) به ما یاد داد علیه هر تفکر سلطه گری بایستیم؛ چه آمریکایی باشد چه غیر آن؛ چه خارجی باشد و چه داخلی. همانگونه که از تهدید و تحریم آمریکایی ها و دوستان اروپایی شان ترس و واهمه ای نداریم،اجازه ظهور و بروز به تفکری که نگاه به درون را نفی میکند نمیدهیم . چه تفکر قانونگذار باشد چه تفکر ناظر بر قانون و چه تفکر مجری قانون.
متوقف کردن امورات و متوقع کردن مردم به تحولات بیرون از کشور در حالی که از درون غافل باشی امری است نابخشودنی که نتیجه اش جز هدر رفت استعداد ها و امکانات نیست.

“مرگ بر آمریکا”ی ما جوانان انقلابی، هم مرگ بر آمریکاست و هم مرگ بر آمریکایی های در لباس ایرانی؛ آن هایی که پشت میز مسئولیت نشسته اند، یا به خاطر کم لیاقتی و یا به خاطر تفکر مسمومشان به اسلام و انقلابش خدشه و آسیب وارد می کنند.

هرگز فریب دهان های دروغگو و دستان کثیفشان را نمیخوریم که به تظاهر مشت شده اند و در تظاهرات علیه آمریکا شعار میدهند درحالی که خود، آمریکایی تر از هر ترامپ و بایدنی هستند.

در پایان بار دیگر ضمن گرامی داشتن این یوم الله، تجدید میثاق میکنیم با آرمان های ناب انقلاب اسلامی که ما هم همت وار و باکری گونه هر روز و هر ساعت برایش و در راهش شهید شویم؛ ان شاءالله…

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد.