آتش سوزی منطقه حفاظت شده دنا در حال مهار/فرماندار پناهی:پایش منطقه ادامه دارد/تجهیز دهستان های مهم به دستگاه دمنده
آتش سوزی منطقه حفاظت شده دنا در حال مهار/فرماندار پناهی:پایش منطقه ادامه دارد/تجهیز دهستان های مهم به دستگاه دمنده
صبح دنا_اتش سوزی منطقه حفاظت شده دنا در حال مهار و کنترل است.

به گزارش صبح دنا، اتش سوزی منطقه حفاظت شده دنا در بادنگان از ظهر امروز شروع شده و اکنون نیرو های محیط زسیت و منابع طبیعی شهرستان دنا با کمک نیروهای مردمی در حال خاموش کردن آن هستند.

در همین راستا ”رجب زاده” رئیس سازمان محیط زیست شهرستان دنا به خبرنگار صبح دنا گفت:از همان دقایق اول وقوع آتش سوزی و با دستور رئیس ستاد بحران شهرستان نیروهای محیط زیست با تمام امکانات به مصاف این آتش سوزی رفته و هم اکنون در حال کنترل این آتش سوزی هستیم.

وی افزود:در حال حاضر تنها چند نقطه از منطقه درگیر آتش سوزی است که انتظار می رود تا ساعتی دیگر به طور کامل مهار شوند.

رجب زاده در پایان گفت:نیروهای محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان پس از مهار کامل آتش سوزی جهت پایش منطقه حضور خواهند داشت.

عبدالحمید پناهی،فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان دنا از تحت کنترل بودن این آتش سوزی خبر داد و گفت:از دقایق اول شروع آتش سوزی ستاد بحران شهرستان با سرعت عمل لازم نیروهای خود را در منطقه مستقر و به مهار آتش سوزی پرداخته است.

وی از کنترل کامل این آتش سوزی خبر داد و گفت:با مسئولان استان در ارتباط هستیم تا در صورت طولانی تر زمان آتش سوزی و وسیع تر شدن منطقه حادثه کمک های لازم را برای شهرستان ارسال کنند.

پناهی همچنین از مجهز شدن دو الی 3 برابری ستاد بحران شهرستان به تجهیزات مقابله با اتش سوزی در چند ماه اخیر خبر داد و گفت:ما حتی چند دستگاه دمنده مخصوص خاموش کردن آتش جنگل به چند دهستان مهم شهرستان اختصاص داده ایم تا دهیاری ها بتوانند در کمترین زمان به مهار آتش سوزی های احتمالی بپردازند.