۲۲۷کیلوگرم تریاک در گچساران کشف شد
۲۲۷کیلوگرم تریاک در گچساران کشف شد
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محور شیراز - گچساران در این استان کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا به نقل از خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سردار مهدی انصاری اظهار داشت:مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان و شهرستان گچساران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و سربازان گمنام امام زمان  (عج) ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در حین پایش خودروهای عبوری در محور شیراز – گچساران به سه دستگاه خودرو مشکوک و به آنان دستور توقف دادند.
وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها مقدار ۲۲۷ کیلو تریاک که به طرز ماهانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
انصاری ابراز داشت: دراین راستا سه قبضه سلاح جنگی به همراه ۲۹۶ عدد تیر جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
وی افزود: چهار نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو ها که شامل ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سمند بود نیز به پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و افزود: شهروندان پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و گزارش های خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان، هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی گچساران نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع سنتی و صنعتی در این شهرستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی دارد.
سرهنگ محمد موسوی افزود: در این رابطه بیش از ۱۴۰ نفر از توزیع  کنندگان مواد مخدر نیز دستگیر شدند.