توزیع بسته های معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد
توزیع بسته های معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد
کمک های مومنانه ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبراسلام (ص) آماده توزیع بین نیازمندان عشایر شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دنا، سرهنگ پاسدار حسن رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:این ناحیه به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و میلاد امام جعفرصادق(ع) اقدام به توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان می کند.
رضایی افزود : در این راستا تعداد دو سری جهیزیه به ارزش (هرکدام بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ) ، ۱۰۰بسته معیشتی، ۱۰۰بسته نوشت افزار ، ۲۰ تانکر آبرسانی و ۳۰ بخاری نفتی به عشایر اهدا می شود.
وی گفت: احسان و نیکوکاری نه تنها در فطرت بشریت بلکه در شریعت اسلام امری مقدس و پذیرفته شده است،در اهمیت احسان و نیکوکاری به نیازمندان همین کافی است که ذات مقدس الله تبارک وتعالی به کرات در قرآن کریم و روایات رسیده از معصومین(ع) به این موضوع که سلامت جامعه و مردم تاحدی خیلی زیادی تحت تاثیر این امر می باشد،تاکید کرده است وامیدوار هستیم خداوند متعال توفیق بدهد که بتوانیم بیش از پیش در این مسیر الهی وانسانی قدم برداریم.
همچنین سروان پاسدار شهرام رحیمی معاون سازندگی ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: معاونت سازندگی ناحیه عشایر استان سعی کرده است در راستای محرومیت زدایی و مردم داری ومردم یاری که یکی از راهبردها و ماموریت های اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد،حرکت کند و امیدوار هستیم با حمایت کردن بیش از پیش مسئولین ذیربط بتوانیم به افراد نیازمند بیشتری کمک کنیم.