رفع تصرف اراضی ملی در منطقه مزدک بویراحمد
رفع تصرف اراضی ملی در منطقه مزدک بویراحمد
۵ هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه مزدک شهرستان بویراحمد رفع تصرف شد.

به گزارش صبح دنا، رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بویراحمد گفت: فردی بدون در نظر گرفتن اصل ۴۵ قانون اساسی و رعایت مواد ۱و۲ قانون ملی شدن جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور اقدام به تخریب و تصرف ۵ هزار مترمربع اراضی ملی در منطقه مزدک کرده بود.

رامین جاوید با بیان اینکه اراضی تصرف شده با توجه به موقعیت و نزدیک بودن به شهر یاسوج از ارزش بالایی برخوردار است افزود: به استناد تبصره ذیل ماده۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور توسط یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان این اراضی رفع تصرف شد.

وی با اشاره به اینکه گشت‌زنی نیرو‌های منابع طبیعی برای حفاظت از اراضی ملی به صورت مستمر ادامه دارد اضافه کرد: ماموران حفاظت از منابع طبیعی شهرستان بویراحمد کمترین تصرفات با جدیت دنبال و با متخلفان در چارچوب قوانین و مقررات قاطعانه برخورد می‌کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد مشارکت مردم در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی را موثر دانست و گفت: یگان حفاظت این اداره به صورت شبانه روزی و در ایام تعطیل هم آماده دریافت و بررسی هرگونه اخبار درخصوص تخریب و تصرف اراضی ملی است.
جاوید افزود: انتظار می‌رود مردم در صورت مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی با شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ تماس بگیرند تا با متخلفان برخورد قاطع و بازدارنده شود.