عامل گرداننده کانال همسریابی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد
عامل گرداننده کانال همسریابی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد
سرپرست پلیس فتا این استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانالی با عنوان صیغه‌یابی و همسریابی که گرداننده آن با قرار دادن تصاویری از بانوان اقدام به فعالیت و کلاهبرداری از مردم می‌کرد، شناسایی شد.
به گزارش صبح دنا؛سرهنگ فیض اله احمدی افزود: با اقدامات پلیسی، متهم در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی‌ در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
وی بیان کرد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر جرم خود شد اما با ارائه مستندات، ضمن اقرار، به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون ریالی نیز اعتراف و انگیزه خود را کسب درآمد عنوان کرد.
سرهنگ احمدی گفت: پلیس فتا با افرادی که اقدام به رفتارهای مجرمانه در فضای مجازی و سوء‌استفاده از اطلاعات و تصاویر شخصی افراد می‌کنند به شدت برابر قانون برخورد می کند.
وی از کاربران فضای مجازی و خانواده‌ها خواست: به‌هیچ‌عنوان عکس‌های شخصی و خصوصی خود را در فضای مجازی منتشر نکنند چرا که بسیاری از سودجویان این عکس‌ها را در کانال‌ها و سایت‌های مختلف به اشتراک می‌گذارند.
سرپرست پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس  www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.