حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه پایندی آنان به انقلاب
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه پایندی آنان به انقلاب
آیت الله حسینی از حضور پرشکوه مردم کهگیلویه و بویراحمد در مراسم یزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن قدر دانی کرد.

به گزارش صبح دنا، امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: حضور پرشور مردم در بهار پیروزی انقلاب نشانه عمق پایبندیشان به آرمان‌های انقلاب، امام و ولایت است.
آیت الله حسینی  به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار ویدئو کنفرانسی با مردم آذربایجان اشاره کرد و افزود: روشنگری و شفاف سازی سپاه در باره فایل صوتی منتسب به فرماندهان این نهاد ناشی از پاکی و صداقت سپاه است.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اشرافی گری غرب زدگی و تسلیم خواسته‌های نامشروع و ظالمانه آمریکا شدن با آرمان‌های انقلاب و انقلابی گری منافات دارد.
امام جمعه یاسوج به روند نگران کننده پیری جمعیت در کشور اشاره کرد و ادامه داد: فرزند آوری را باید جدی گرفت و با استفاده از ابزار‌ها و مشوق‌ها زوج‌های جوان را به فرزند آوری تشویق و ترغیب کرد.
وی برخی مشکلات اقتصادی در جامعه را یادآور شد و گفت: همه مسئولان به مشکلات واقف اند، اما نباید با سیاه نمایی و بزرگنمایی خدمات ارزشمند نظام را کوچک شمرد.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر زیارتی اخیر خود به عتبات و عالیات در کشور عراق افزود: وظیفه ما ایرانیان در باره شیعیان عراق سنگین است، چون آنان هستند که از حرم اهل بیت و ائمه اطهار محا فظت می‌کنند.
آیت الله حسینی ساخت درب باب المهدی در کهگیلویه و بویراحمد را توفیقی برای استان دانست و گفت: مردم استان که همه شیعه ۱۲ امامی و دوستداران خاندان اهل بیت (علیهم السلام) هستند برای ساخت این درب کمک کنند.