پلمپ کارخانه تولیدی در یاسوج/ کشف قریب ۴۰ هزار شیشه ی خیار شور با علامت استاندارد جعلی
پلمپ کارخانه تولیدی در یاسوج/ کشف قریب ۴۰ هزار شیشه ی خیار شور با علامت استاندارد جعلی
معاون دادستان عمومی و انقلاب دادسرای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از پلمپ واحد تولیدی ترشیجات و خیار شور در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش صبح دنا، گزارش ارسالی به سامانه مردمی ارتباط با دادستان مرکز استان موسوم به “سامد” پرده از راز فعالیت یک واحد صنفی تولیدی در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج، برداشت.
در پی این گزارش حامد رهبر معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد از این واحد صنفی متخلف در شهرک صنعتی فرودگاه بازدید نمود.
رهبر در این خصوص فعالیت این کارخانه اظهار داشت: پس از وصول گزارش مردمی، سریعاً به منظور اقدامات پیشگیرانه از تخلفات تولیدی، گروهی متشکل از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان و نماینده اداره استاندارد، از این واحد تولیدی مواد غذایی در شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج بازرسی به عمل آمد.

وی افزود: این واحد تولیدی که با نام تجاری “شوکوبال” فعالیت می کرد قریب ۴۰ هزار شیشه خیارشور که بدون علامت استاندارد ایران و از علامت استاندار مجعول استفاده کرده بود،کشف شد.

رهبر معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه با اظهار اینکه دستور پلمپ این واحد متخلف صادر شده است، گفت: در خصوص مقدار مواد فرآورده شده، دستورات قضایی لازم جهت تحقیقات در آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز صادر شد.
وی در پایان اظهار داشت: در همین راستا ۳ نفر از عوامل کارخانه شوکوبال بازداشت و رسیدگی قضایی به این پرونده ادامه خواهد داشت.
شهروندان ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند از طریق خط ارتباطی سامد ک.ب با شماره ۰۹۱۷۲۱۰۹۷۷۳ گزارشات و مطالب خود را جهت بررسی از طریق پیام رسان های مطرح، بصورت محرمانه ارسال نمایند.