وضعیت کهگیلویه و بویراحمد در دوره پهلوی فاجعه بار بود
وضعیت کهگیلویه و بویراحمد در دوره پهلوی فاجعه بار بود
امام جمعه یاسوج گفت: برکات و خدمات و دستاوردهای انقلاب در تمام ابعاد گسترده و چشم گیر است. در کشور و استان وضعیت اقتصادی مردم فاجعه بار و اسفناک بود اما امروزه وضعیت به مراتب بهتر شده به طوری که قابل قیاس نیست.

به گزارش صبح دنا به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این روز مهم حکومت منحوس پهلوی سقوط کرد و پایان یافت انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور استقرار یافت.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: هم‌اینک ملت ایران به برکت انقلاب با افتخار زندگی می‌کنند در حالی که در دوران پهلوی زندگی تحقیرآمیزی داشتند و به شرق و غرب و استکبار وابسته بودیم.

وی بیان کرد: برای درک این موضوع دوران کنونی با زمان پهلوی مقایسه شود هر چند که مشکلات و کمبودهایی در کشور وجود دارد اما با مقایسه این دوران می‌توانیم درک بهتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: برکات و خدمات و دستاوردهای انقلاب در تمام ابعاد گسترده و چشم‌گیر است. در کشور و استان وضعیت اقتصادی مردم فاجعه‌بار و اسفناک بود اما امروزه وضعیت به مراتب بهتر شده به طوری که قابل قیاس نیست.

حسینی عنوان کرد: خدمات رفاهی از جمله آب و برق و گاز و آموزش و سلامت و بهداشت درمان بهبود یافته و میزان دسترسی مردم به آنها روزافزون در حال گسترش است. منابع کشور در دوران پهلوی هم از سوی حکومت و بیگانگان چپاول و غارت می‌شد یکی از دلایل رسیدگی نکردن به مردم همین مسئله بوده است ایران در دوران پهلوی مستعمره بیگانگان بود و هیچ اختیاری از خود نداشت در حالی که امروزه مقابل نظام استکباری می‌ایستد.

وی تصریح کرد: حضور پرشور ملت ایران و مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ امسال موجب بی‌اثر شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود که از مردم برای حضور حماسی در این مراسم دعوت می‌کنم همچون گذشته حماسه دیگری خلق کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران در این روز پاسخ دندان‌شکنی به آنان می‌دهند ملت ایران اهل ذلت و تسلیم و شکست نیستند و هر جا مقاومت و ایستادگی کرده‌اند پیروزی و موفقیت نصیب آنها شده است.