آغازمرحله سوم ثبت نام درجه داری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
آغازمرحله سوم ثبت نام درجه داری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
جانشین گزینش و استخدام ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مرحله سوم ثبت نام درجه داری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش صبح دنا، سروان سید صادق خادمی نیا در گفت و گو با خبرنگاران افزود؛ در طول سال جاری و در دو مرحله ، از داوطلبان واجد شرایط پسران ثبت نام شده و پس از طی مراحل مربوطه ، جهت طی دوره ، به مراکز آموزش اعزام شدند .

وی اظهارکرد : با عنایت به استقبال بالای داوطلبان ؛ مرحله سوم ثبت نام نیز به مدت محدود از تاریخ ۱۴٠٠/٠۸/۱۵الی ۱۴٠٠/۱٠/۱ آغاز شده است .
جانشین گزینش و استخدام ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد :نفرات واجد شرایط می توانند بدون از دست دادن وقت ، جهت تشکیل پرونده و پذیرش ؛ به آدرس یاسوج، گلستان ۱۴، جنب اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مراجعه و یا با شماره تلفن :۰۷۴۳۳۲۲۹۴۶۴ تماس بگیرند.

سروان سید صادق خادمی نیا بیان کرد :پسران مجرد با داشتن مدارک تحصیلی دیپلم تمامی رشته‌ها بجز کشاورزی، آبخیزداری، منابع طبیعی، دامداری و امور زراعی ،با حداکثر سن ۲۱ سالو مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه، در صورت انجام خدمت سربازی ، به سن داوطلب اضافه می شود و حداقل معدل کل ۱۳و کتبی ۱۰ تمام می توانند در این دوره ثبت نام کنند .