محمد بهرامی و نامه نگاری برای پروژه های بویراحمد، دنا و مارگون/درخواست بررسی دلیل حذف تقاطع غیر همسطح مهریان از لایحه بودجه ۱۴۰۳
محمد بهرامی و نامه نگاری برای پروژه های بویراحمد، دنا و مارگون/درخواست بررسی دلیل حذف تقاطع غیر همسطح مهریان از لایحه بودجه ۱۴۰۳
محمد بهرامی منتخب مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو نامه جداگانه به مدیر کل راه و شهرسازی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خواهان دریافت آخرین اطلاعات پروژه های مهم استان شد.

به گزارش صبح دنا، بهرامی در نامه‌ای خطاب به جهانگیر شاهینی از وی خواست تا آخرین اطلاعات پروژه‌های شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون را به همراه مصوبات سفرهای ریاست جمهور و دارایی های سرمایه ای استان را به وی گزارش دهد.

 

وی در نامه دیگری خطاب به محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی نسبت به حذف نام پروژه تقاطع غیر هم سطح مهریان از طرح اتصال استان به بزرگراه شیراز_اصفهان توضیح خواسته و درخواست بررسی و ارائه دلایل این اقدام را در لایحه بودجه ۱۴۰۳ را از وی داشته است.

 

این اقدامات محمد بهرامی نشان می دهد وی از یک عزم راسخ در خصوص پیشرفت استان و همچون شعارش قبل از انتخابات نگاهی علمی و عملگرایانه به مسائل مهم استان خصوصا در حوزه زیر ساخت های آن دارد و نوید یک شروع طوفانی را به مردم بویراحمد می دهد.

 

به اشتراک گذاشتن اقدامات و نامه نگاری ها با مردم در صفحه شخصی از دیگر اقدامات جالب توجه منتخب مردم بوده نشان از این است که محمد بهرامی احترام و ارزش زیادی برای مردم قائل است.

 

نکته جالب دیگر این نامه‌ها این است که در لایحه بودجه ۱۴۰۳ نام تقاطع غیر همسطح مهریان از پروژه اتصال یاسوج به بزرگراه شیراز به اصفهان حذف شده و ردیف بودجه ای برای آن در نظر گرفته نشده است.

 

حال باید از مهدی روشنفکر، نماینده فعلی شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون پرسید که در زمان بحث و بررسی و بستن لایحه بودجه ۱۴۰۳ دقیقا کجا بوده و آیا از حذف نام این تقاطع مهم در لایحه بودجه امسال خبر داشته و اگر اطلاع داشته چرا اجازه چنین اقدامی را داده است؟