پیام تبریک نادر منتظریان در پی انتصاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد
پیام تبریک نادر منتظریان در پی انتصاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد
نادر منتظریان از چهزه های برجسته سیاسی استان طی پیامی انتصاب سید علی احمد زاده را به سمت استانداری کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

به گزارش صبح دنا متن پیام به شرح زیر است؛

باسمه تعالی
برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید علی احمد زاده
با عرض سلام و ادای احترام؛
انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان ” استاندار کهگیلویه و بویراحمد” استحقاق مراتب تعهد، تخصص، امام یاوری، مردم باوری، اخلاق محوری و مشارکت پذیری والایی است که وجودتان را آراسته و به تبریک صمیمانه اینجانب معنا می بخشد. انتخابتان مبارک و امید آفرین است.
استاندار معظم؛
روزهای سختی را پشت سر نهاده ایم تا به ایستگاه ۱۴۰۰ هجری شمسی رسیده ایم. اینک جامعه شریف استان بیش از هر زمان دیگر تشنه و بیقرار عدالت، صداقت، تعادل و تعامل هستند. طیف وسیعی از مشکلات مهم و اساسی نظیر گرانی، فقر، بیکاری، قوم گرایی و رابطه گرایی، سیاست زدگی و جناح بندی های مضر و نا صواب سیاسی و اجتماعی و دهها مشکل بنیادی دیگر استان را احاطه کرده و چون موریانه ریشه های جامعه را می خورد که لازمه برون رفت از آنها همان دلایلی است که انتصاب فرخنده حضرتعالی را رقم زده است.
شما استان را به خوبی می شناسید و از ظرفیت های انسانی، فیزیکی و استراتژیک آن آگاه هستید.
مدیریتِ وضعیت اسف بار کنونی در همراستایی با تعهد، تخصص، هوشیاری، همت و عدالت شما قرار دارد که بسیار شورانگیز، امیدآفرین و سازنده است.
اینجانب با افتخار، ویژه ترین تبریک خود را همراه با دو صد دعای خیر به حضور تقدیم نموده و توفیق حضرتعالی را در خدمت به مردم مومن، عالیقدر و رشید استان خواستارم.
قدر مسلم درخشش اسامی سایر کاندیدهای این عرصه مبین لیاقت و شایستگی آنان است، که برای آنان نیز توفیق خدمت در سایر سنگر های انقلاب اسلامی را خواستارم.
ومن الله التوفیق
نادر منتظریان
۲/مهر/۱۴۰۰