اعلام محدودیت تردد در ۶ محور مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
اعلام محدودیت تردد در ۶ محور مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
وزارت راه و شهر سازی در کهگیلویه و بویراحمد محدودیت های ترددی را در ۶محور استان اعلام کرد.

به گزارش صبح دنا ،براساس سس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

 

طی شبانه ‌روز گذشته و براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۵۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵.۴ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

 

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۴درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

 

محدودیت های ترددی اعلام شده از سوی وزارت راه و شهر سازی در کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر اعلام شد.

 

۱- محور پاتاوه–دهدشت (قطعه سوم) ، واقع دراستان کهگیلویه وبویر احمد ، از تاریخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ، ساعت ۸ تا ۱۹، به‌ دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح، از کیلومتر ۸۱ تا ۸۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

 

۲- محور باشت–گچساران، واقع دراستان کهگیلویه وبویر احمد، از مورخ ۲۳ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ، ساعت ۸ تا ۱۹، به‌ دلیل اجرای عملیات بتن پاشی، از کیلومتر ۶ تا ۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.

 

۳- محور یاسوج– سمیرم ، واقع دراستان کهگیلویه وبویر احمد ، از مورخ ۲ خرداد لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ، ساعت ۸ تا ۱۹، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۰۰ تا ۱۲۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

 

۴- محور یاسوج– سی سخت، واقع دراستان کهگیلویه وبویر احمد، از مورخ ۱۰ تیر تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۸ تا ۱۹، به‌ دلیل اجرای عملیات احداث تونل، از کیلومتر ۵ تا ۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

 

۵- محور بهبهان– لیکک ماغر، واقع دراستان کهگیلویه وبویر احمد، از مورخ ۱۷ مرداد لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۸ تا ۱۹، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳ تا ۲۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

 

۶- محور کلایه– سه راهی باشت چرام، واقع دراستان کهگیلویه وبویر احمد، از تاریخ ۱۷ مرداد تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ، ساعت ۸ تا ۱۹، به‌ دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱ تا ۲۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.