پیام تبریک فرماندار شهرستان دنا به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار
پیام تبریک فرماندار شهرستان دنا به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار
فرماندارشهرستان دنا در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، این روز به فعالان عرصه خبر دنای سربلند تبریک گفت.

به گزارش صبح دنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان دنا متن پیام به این شرح است:

روز خبرنگار، یادآور مردان بزرگی است که در عرصه آگاهی‌بخشی با ایمان و تعهد به راه مقدس خود بعنوان پیش‌قراول قلم و بیان برگزیده شده اند.

قدم گذاشتن در عرصه‌ای که در نظم کنونی جهان، به‌واقع عرصه خطیر و حساسی است، شجاعت، جسارت، دانش و تخصصی می‌طلبد که جز از وجدان‌های بیدار و دل‌های متعهد برنمی‌آید.

شماها که نوشته‌هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی‌توانند بگویند و فریادشان بی صداست. خبرنگاران عزیز، طلایه‌داران این عرصه، حتی با وجود خطراتی مانند شیوع ویروس کرونا، زلزله بهمن ماه ۹۹، و دیگر مشکلات و معضلات، هم رسالت اخلاقی و انسانی خود را فراموش نکرده‌اند و بیش از پیش به انجام وظیفه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی می‌پردازند.

سلام و درود خود را به روان پاک همه خبرنگاران دلسوز عزیز، استان خصوصا شهرستان دنا عزیز با یادی از شهید محمود صارمی و همه خبرنگاران شهید نثار می‌ نمایم.

از اینرو، اینجانب وظیفه می دانم از تلاش های بی شائبه و ستودنی خبرنگاران، طلایه داران آگاهی بخشی در انتشار اخبار تقدیر و تشکر نموده و روز بزرگداشت قلم را به همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، خاصه خبرنگاران عزیز شهرستان دنا تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت روزافزون شان را در این عرصه زیبا از خداوندمتعال مسالت می نمایم.

 

” عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا”