پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت روز خبرنگار
نادر منتظریان در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش صبح دنا منتظریان در پیام خود نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بدون خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود» مقام معظم رهبری

هفدهم مردادماه «روز خبرنگار» روز تقدیر از زحمات انسان های فرهیخته ای است که با مسئولیت، تعهد و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشند و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف، پرچمِ آزادی، بصیرت افزایی، آگاهی و امید را بر افراشته‌اند.

در هفته خبرنگار و سالروز شهادت خبرنگار شهید، زنده یاد «محمود صارمی» یاد و خاطره آنانی را که جوهر قلم خویش را به جز برای بیان حق و حقیقت بر سفیدی کاغذ نفشاندند را گرامی می داریم.

در دنیای پرشتاب امروزی که پیشرفت فناوری به سرعت چشم بر هم زدنی شتاب گرفته است، رسانه همچون تیغ دو لبه ای است که استفاده از ظرفیت های آن نیازمند دانش، هوش، تجربه و مهارت است زیرا از زمانی که رسانه ها به عنوان یکی از مهم ترین ارکان دموکراسی شناخته شدند کارکرد آنها از یک نهاد صرفا اطلاع رسانی به یک نهاد موثر بر تحولات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و…جامعه تبدیل شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، یاد و خاطره شهید گرانقدر عرصه قلم و رسانه کشور «محمود صارمی» که قصه تلاشش را با نام روز خبرنگار در تقویم کشورمان رقم زد، از کلیه اصحاب رسانه، عکاسان و خبرنگاران متعهد، متدین، ثابت قدم، صادق و امانت دار صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و با آرزوی سلامتی و سعادت، روز خبرنگار را به آنها تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در مسیر اشاعه حقیقت، ترویج افکار مثبت و سازنده و ایفای رسالت خطیر و سترگ اطلاع رسانی و شفاف سازی موفق و مؤید باشند.
نادر منتظریان
۱۷/مردادماه/۱۴۰۰